Cetak
SHKP 101/2018

PERKHIDMATAN MENGUKUR, MENJAHIT, MEMBEKAL DAN MENGHANTAR BAJU KORPORAT KAKITANGAN MDHS DAN LAIN-LAIN KEPERLUAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Noorazreen binti Anuar
E-mel azreen@mphs.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHKP 101/2018
Tarikh Iklan 1 Jun 2018 - 12 Jun 2018
Tarikh Jual 1 Jun 2018 - 12 Jun 2018
Tarikh Tutup 12 Jun 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu
Tarikh & Masa Taklimat 7 Jun 2018 15:00
Alamat Taklimat Bilik Mesyuarat Atas, Majlis Daerah Hulu Selangor

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

1.    Tawaran adalah dipelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan (MOF) di dalam:

 

020801-(Pakaian)

atau

020899-(Pembuat)

atau

222401-(Menjahit pakaian dan kelengkapan)

Dan

Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)

 

No. Tawaran  : SHKP 101/2018

 

2.    Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai: 1 Jun 2018

Hingga: 12 Jun 2018 waktu pejabat seperti berikut:

Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari dan 2.30 petang – 4.30 petang

Di Jabatan Khidmat Pengurusan.

 

3.    Dokumen Tawaran Dokumen Sebutharga boleh dibeli secara online melalui laman web https://tender.selangor.my dengan harga RM 100.00.

 

4.    Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat semakan sebelum menghargakan tawaran sebutharga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor/pemborong/pembekal boleh berhubung dengan Jabatan Khidmat Pengurusan.

 

5.    Dokumen sebutharga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Lampiran F, Lampiran G, Lampiran Q,  Borang A hingga Borang G, Lampiran Senarai Kuantiti, Perjanjian Bekalan dan Perkhidmatan,  Penyata bank 3 bulan terkini (Mac, April dan Mei 2018), Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 12 Jun 2018 sebelum jam  12.00 tengah hari.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
020801 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PAKAIAN

ATAU


020899 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PAKAIAN DAN KELENGKAPAN > PEMBUAT (PAKAIAN & KELENGKAPAN)

ATAU

222401 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN MENJAHIT DAN MEMBAIKPULIH > MENJAHIT PAKAIAN DAN KELENGKAPAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian