Tawaran Semula Kerja-kerja Baikpulih dan Menaiktaraf di Pejabat Agama Islam Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu, Selangor Darul Ehsan
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NURIN ALIFAH BINTI HAMDAN |
E-mel | nurin@jais.gov.my |
No. Tel | |
Jabatan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Agama Islam Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | JAI.SEL.BKP/01/053/6/3/9 (2018-C) |
Tarikh Iklan | 29 Aug 2018 - 6 Sep 2018 |
Tarikh Jual | 30 Aug 2018 - 6 Sep 2018 |
Tarikh Tutup | 6 Sep 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Seksyen Perolehan, Tingkat 8, Menara Selatan, Bangunan Sultan Idris Shah, 40150 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Syarat SebutHarga
1.TawaranAdalahdipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf Bumiputera yang Sah & Berdaftar dengan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) oleh CIDB, Berdaftar Dengan E-Tender Selangor & UnitPerancangan Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)
2.Petender perluterlebih dahulu mendaftar secara on-line di lama sesawang http://tender.selangor.gov.my sebelum pembelian Dokumen Sebutharga dan memastikan maklumat pendaftaran UPEN dan CIDB. Sekiranya gagal berbuat demikian petender adalah tidak layak untuk membeli dokumen.
3.Semua dokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mesti dicetak dan di isi dengan lengkap sebelum dihantar.
4. Pihak Kontraktor di WAJIBKAN menghadiri lawatan tapak . Maklumat lawatan tapak akan dimaklumkan semasa taklimat.
5. Sila Pastikan Dokumen Asal dan Satu Salinan seperti berikut dibawa :
- Salinan Kad Pengenalan
- Cop Syarikat
-SSM, SPKK, CIDB (Hanya penama di sijil pendaftaran syarikat sahaja yangboleh menghadiri taklimat sebutharga wakil adalah tidak dibenarkan)
***Kegagalan untuk mengemukakan dokumen seperti yang dinyatakan di anggap tidak menghadiri taklimat
6. Petender yang tidak menghadiri lawatan tapak tidak layak untuk menyertai sebutharga.
7.Dokumenyang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan No Sebutharga di sebelah atas kiri sampul dan di masukkanke dalam Peti sebutharga Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS), jabatan tidakakan bertanggung jawab ke atas sebarang kelewatan atau kehilangan mana-mana sebutharga yang dikirimkan melalui pos
8.UntukSebarang pertanyaan atau permasalahan sila hubungi Seksyen Perolehan, JAIS di Talian Pejabat 03-5514 3453 @ Unit Pembangunan, JAIS 03-5514 3533
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Pejabat Agama Islam Daerah Hulu Selangor | Pejabat Agama Islam Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu | 30 Aug 2018 14:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|