Cetak
SHL 125 / 2018 MDHS 622 / 2411

KERJA-KERJA MENAIKTARAF LANDSKAP BANDAR SERENDAH UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 125 / 2018 MDHS 622 / 2411
Tarikh Iklan 13 Sep 2018 - 20 Sep 2018
Tarikh Jual 13 Sep 2018 - 20 Sep 2018
Tarikh Tutup 20 Sep 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

1.   Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor   yang mempunyai CIDB yang masih sah tempoh dan berdaftardi kawasan Selangor.

 

2.   Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakansekiranya terdapat   yang disertakan atau tidak memenuhi syarat -syarat yang ditetapkan.

 

3.   PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendirike tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @019-2989737) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian hargayang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akandilayan.

 

4.   Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikutyang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan  menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali.Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

 

a)    RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER (DokumenWajib)

b)    BAHAGIAN 1 (Dokumen Wajib)

c)    BAHAGIAN 2 (Dokumen Wajib)

(Pen dakwat kekal sahaja,penggunaankomputer tidak dibenarkan)

d)    BAHAGIAN 3 (Dokumen Wajib)

 

5.   DokumenSokongan: Untuk Penilaian

 

a)   LesenCIDB yang sah (Dokumen Wajib)

b)    Profil Syarikat

c)   SalinanPenyata Bank yang terkini (Cop Pengesahan Asal) (Dokumen Wajib)

 

6.   Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas,hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARIpada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

 

7.   Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarangnilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.

 

8.   Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 haridari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

 

 

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE14 LANSKAP

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian