Cetak
SHL 131 / 2018 MDHS 622 / 2417

KERJA-KERJA MENAIKTARAF LANDSKAP DI BANDAR SUNGAI BUAYA UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 131 / 2018 MDHS 622 / 2417
Tarikh Iklan 13 Sep 2018 - 20 Sep 2018
Tarikh Jual 13 Sep 2018 - 20 Sep 2018
Tarikh Tutup 20 Sep 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

4.            PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Landskap, MDHS (03-6064 1726) bagi mendapatkan maklumat lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan tapak adalah tiadak akan dilayan.

 

5.            PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat  berikut yang merupakan Syarat Utama, dan sekiranya gagal dipenuhi ia akan menyebabkan tawaran ini ditolak sama sekali. Maklumat berikut adalah :

 

a)     BAHAGIAN 2

b)     BAHAGIAN 3

c)     BAHAGIAN 4

d)     SALINAN SIJIL CIDB atau/dan PKK

e)     PENYATA BANK 3 BULAN

f)      RESIT PEMBELIAN SEBUTHARGA

 

 

6.            Dokumen tawaran yang telah lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu sebelum JAM 12.00 TENGAH HARI

 

7.            Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima dalam tempoh 90 hari dari tarikh tutup sebutharga, maka tawaran dianggap tidak berjaya.

 

Sekian, terima kasih.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE14 LANSKAP

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian