CADANGAN MENURAP SEMULA JALAN DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI JALAN BLOK 7, JALAN LORONG TENGAH, JALAN BLOK 12B, JALAN BLOK 14A DAN JALAN BENGKEL DI KG SUNGAI BUAYA MUKIM SERENDAH DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 28/2018 |
Tarikh Iklan | 19 Sep 2018 - 26 Sep 2018 |
Tarikh Jual | 19 Sep 2018 - 26 Sep 2018 |
Tarikh Tutup | 26 Sep 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB MALAYSIA, KEMENTERIAN KERJA RAYA MALAYSIA (Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN)
Dokumen
sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30
pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15
petang hingga 3.30 petang 3.00
petang hingga 3.30 petang
Mulai 19/09/2018 (RABU) sehingga 26/09/2018 (RABU) di Bahagian
Pembangunan, Pejabat Daerah Dan Tanah
Hulu Selangor dengan membuat bayaran secara tunai berjumlah RM 10.00 (RM: SEPULUH SAHAJA).
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga
ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui
Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi
kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line
melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa
bersama resit pembelian on-line ke Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen
tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian
boleh dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen
sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang
mengemukakan Sijil Pendaftaran / Sijil
Perolehan Kerja Kerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut
Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera
dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran
Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4. Tarikh akhir pembelian dokumen
sebutharga adalah pada sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga
yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang
disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum
12.00 tengah hari pada 26/09/2018 (RABU).
Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan
bolehlah menghubungi Bahagian
Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |