Cetak
UPB/SUK/15/18

PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN TAMAN DAN PEMBERSIHAN KAWASAN DI BANGUNAN LAMA PEJABAT DAERAH KLANG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Juliana Ahamd Siraj
E-mel juliana@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Sebut Harga UPB/SUK/15/18
Tarikh Iklan 22 Oct 2018 - 12 Nov 2018
Tarikh Jual 29 Oct 2018 - 11 Nov 2018
Tarikh Tutup 12 Nov 2018
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN,
UNIT PENTADBIRAN, TINGKAT 18,
BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH
40503 SHAH ALAM SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 29 Oct 2018 10:00
Alamat Taklimat Unit Pengurusan Bangunan, Tingkat Terbawah, Bgn SSAAS, 40503 Shah Alam. Pendaftaran bermula pada jam 9.30 pagi-10.00 pagi (sebarang kelewatan kehadiran tidak akan dipertimbangkan).

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 20.00

Syarat Sebut Harga

Kelayakan Penyebut harga

Tawaran ini adalah dipelawa kepada syarikat- syarikat yang masih sah berdaftar seperti berikut:

Kementerian Kewangan

Kod Bidang - 221001 dan 221002 dan 221003

*Syarikat yang hendak menyertai Sebut harga ini hendaklah terlebih dahulu berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dan mempunyai  Sijil Perakuan Pendaftaran di dalam  skop kerja yang terlibat disertakan bersama-sama dengan tawaran. Jika tempoh pendaftaran telah atau pun hampir tamat, Penyebut harga hendaklah mengemukakan salinan surat dari Kementerian Kewangan Malaysia yang menyatakan bahawa permohonan untuk lanjutan telah dibuat.

*Pendaftaran sebutharga pada 29 Oktober 2018 akan bermula dari jam 9.30 pagi hingga 10.00 pagi di Unit Pengurusan Bangunan, Tingkat Terbawah, Bgn SSAAS, 40503 Shah Alam. Sesiapa yang hadir selepas jam 10.00 pagi tidak akan dibenarkan mendaftar untuk sebutharga ini. Wakil tidak dibenarkan untuk membuat pendaftaran. Taklimat/ lawatan tapak akan diadakan pada 29 Oktober 2018 jam 10.00 pagi di Unit Pengurusan Bangunan, Tingkat Terbawah, Bgn SSAAS, 40503 Shah Alam untuk tujuan tersebut.

*Sesi Taklimat dan lawatan tapak adalah DIWAJIBKAN dan hanya kontraktor yang ditauliahkan menghadiri sesi taklimat dibenarkan memperolehi Dokumen Sebutharga.

*Syarikat mestilah mempunyai Gred, Kategori dan Pengkhususan di dalam  skop kerja yang terlibat. Kontraktor yang tidak  mempunyai Gred, Kategori dan Pengkhususan tersebut, dokumennya akan ditolak.

*Mematuhi Perintah Gaji Minimum 2016 yang telah diwartakan pada 29 April 2016 sebagai P.U.(A) 116/2016.

*Pemilik syarikat dan penama sahaja yang dibenarkan untuk menghadiri lawatan tapak wajib.

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Unit Pengurusan Bangunan, Tingkat Terbawah, Bgn SSAAS, 40503 Shah Alam Unit Pengurusan Bangunan, Tingkat Terbawah, Bgn SSAAS, 40503 Shah Alam 29 Oct 2018 10:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT
DAN
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN
DAN
221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN MEJA 118.59 kB application/pdf Muat Turun
Muka Hadapan 193.55 kB application/pdf Muat Turun
Iklan 12.88 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian