PERKHIDMATAN MEMBEKAL DAN MENGHANTAR TONER PENCETAK UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH KLANG
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nurul Ain Binti Abd Mothalib |
E-mel | ain@selangor.gov.my |
No. Tel | 03-33711963 |
Jabatan | Khidmat Pengurusan |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Klang |
---|---|
No. Sebut Harga | PDTK/KP/11/2018 |
Tarikh Iklan | 21 Nov 2018 - 23 Nov 2018 |
Tarikh Jual | 21 Nov 2018 - 23 Nov 2018 |
Tarikh Tutup | 23 Nov 2018 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN ARAS 1, KOMPLEKS PEJABAT DAERAH DAN TANAH KLANG JALAN KOTA 41902 KLANG |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
SYARAT-SYARAT AM SEBUTHARGA
2.1 Penyebut Harga hendaklah membaca arahan-arahan dan syarat-syarat dalam dokumen Sebut Harga serta menyemak kandungan dokumen-dokumen Sebut Harga dengan teliti sebelum mengisi borang-borang Sebut Harga. Kegagalan mematuhi mana-mana syarat di bawah ini menyebabkan Sebut Harga tersebut tidak akan dipertimbangkan atau terus ditolak.
2.2 Pejabat Daerah dan Tanah Klang, Selangor tidak bertanggungjawab atas sebarang kelewatan atau kehilangan borang yang dihantar. Sebut Harga yang diterima selepas masa dan tarikh tutup tidak akan dipertimbangkan.
2.3 Arahan Penyebut Harga
2.3.1 Penyebut Harga hendaklah membaca arahan-arahan dan syarat-syarat dalam dokumen Sebut Harga serta menyemak kandungan dokumen-dokumen Sebut Harga dengan teliti sebelum mengisi borang-borang Sebut Harga.
2.3.2 Borang Sebut Harga yang telah disempurnakan hendaklah dimasukkan ke dalam suatu sampul surat berlakri dan bertanda “No. Sebut Harga: PDTK/KP/11/2018”
2.3.3 Sampul yang mengandungi borang Sebut Harga hendaklah dihantar sendiri ke alamat seperti berikut:
Bahagian Khidmat Pengurusan,
Tingkat 1, Pejabat Daerah Dan Tanah Klang,
Kompleks Pejabat Daerah Dan Tanah Klang,
Jalan Kota,
41902, Klang,
Selangor Darul Ehsan.
2.3.4 Penyebut Harga dimestikan mengisi dengan sempurna borang-borang maklumat yang terdapat di dalam Sebut Harga ini dan tidak dibenarkan untuk menceraikan borang-borang tersebut. Kegagalan berbuat demikian akan menyebabkan tawaran ditolak.
2.3.5 Semua keterangan mengenai Sebut Harga ini atau butir-butir lengkap mengenai syarat-syarat dan penentuan perkhidmatan perlu dikemukakan bersama-sama dokumen ini.
2.3.6 Pihak Pejabat Daerah Dan Tanah Klang berhak menamatkan perkhidmatan yang diberi kepada pembekal pada bila-bila masa sekiranya:
a) Tidak mematuhi jadual teknikal yang ditetapkan.
b) Tidak memenuhi kriteria yang telah dipersetujui, dan
c) Tidak membekalkan peralatan/barangan mengikut dalam spesifikasi.
*Sila rujuk Syarat-syarat Khas Sebut Harga, Perkara 3.
2.3.7 Semua pertanyaan atau penjelasan boleh berhubung dengan pegawai-pegawai berikut:
a) Cik Shahida Suhana Binti Abdul Hamid
Bahagian Khidmat Pengurusan
No. Tel : 03-33711963 E-mel : shahida.suhana@selangor.gov.my
b) Pn. Nurul Ain Bin Abd Mothalib
Bahagian Khidmat Pengurusan
No. Tel : 03-33711963
E-mel : ain@selangor.gov.my
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|