SEBUT HARGA PERKHIDMATAN KAWALAN KESELAMATAN TANPA SENJATA DI PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR , BANGUNAN 4 TINGKAT PDHS DAN KOMPLEKS SUKAN & DEWAN SERBAGUNA PDHS MULAI 1 JUN 2019 HINGGA 31 MEI 2020 (1 TAHUN)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 02/2019 |
Tarikh Iklan | 12 Feb 2019 - 20 Feb 2019 |
Tarikh Jual | 13 Feb 2019 - 20 Feb 2019 |
Tarikh Tutup | 20 Feb 2019 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. |
Tarikh & Masa Taklimat | 13 Feb 2019 10:00 |
Alamat Taklimat |
Bilik Mesyuarat Seri Kubu, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor.
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN
KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR .
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 13/02/2019 (RABU) sehingga 20/02/2019 (RABU) di Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
Taklimat tentang Perkhidmatan Kawalan Keselamatan Tanpa Senjata di Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor, Bangunan 4 Tingkat PDHS dan Kompleks Sukan & Dewan Serbaguna PDTHS ini akan diadakan pada 13 Februari 2019 jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Seri Kubu.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 13/02/2019 (RABU) Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
MUSA BIN RANLI
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 220801 PERKHIDMATAN > PERTAHANAN DAN KESELAMATAN > KAWALAN KESELAMATAN (PERLU LESEN KDN) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |