Cetak
PDHS (PEMB) 04/2019

MEMBAIKPULIH SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BALAIRAYA KG GESIR TENGAH ,MUKIM HULU BERNAM ,HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PEMB) 04/2019
Tarikh Iklan 13 Mar 2019 - 19 Mar 2019
Tarikh Jual 13 Mar 2019 - 19 Mar 2019
Tarikh Tutup 19 Mar 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN PEMBANGUNAN,PEJABAT DAERAH /TANAH HULU SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB MALAYSIA, KEMENTERIAN KERJA
RAYA MALAYSIA (Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKATMALAYSIA (SSM),,
yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) 

1.  
Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my).Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, silabawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Pembangunan PejabatDaerah/Tanah  Hulu Selangor bagimendapatkan dokumen tersebut.

 

 

2.  Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebutharga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran / sijil  Perolehan Kerja Kerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.


3.  Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah pada sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada 19.03.2019( SELASA). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian