Cetak
MDHS SH ICT 52/2019

CADANGAN SEBUT HARGA BAGI MEMBEKAL, MEMASANG, MENGUJI, MENGKONFUGIRASI, MELATIH DAN MENTAULIAH SISTEM PENGURUSAN ASET (SPA) DAN SISTEM PENGURUSAN STOR(SPS) MENGIKUT FASA BAGI TEMPOH 3 TAHUN SECARA SEWA BELI UNTUK MDHS

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Noorazreen binti Anuar
E-mel azreen@mphs.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga MDHS SH ICT 52/2019
Tarikh Iklan 28 Mar 2019 - 10 Apr 2019
Tarikh Jual 28 Mar 2019 - 10 Apr 2019
Tarikh Tutup 10 Apr 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

1.    Tawaran adalah dipelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian kewangan (MOF) di dalam:


Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)

 

No. Tawaran  :                                              

 

2.    Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai: 28 Mac 2019    

Hingga:      10 April 2019       waktu pejabat seperti berikut:

Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari

                                2.30 petang – 4.30 petang

Di Kaunter Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

3.    Dokumen Tawaran Dokumen Sebut harga boleh dibeli secara online melalui laman web https://tender.selangor.my/ dengan harga RM 100.00.

 

4.    Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat lawatan tapak sebelum menghargakan tawaran sebut harga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor/pemborong/pembekal boleh berhubung dengan Bahagian Teknologi Maklumat, Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

5.    Dokumen sebut harga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Lampiran C, Lampiran D, Lampiran F, Lampiran G, Jadual Tawaran Harga dan Spesifikasi Teknikal, Penyata Bank 3 bulan terkini, Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 10.04.2019 (Rabu) sebelum jam  12.00 tengah hari.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

DAN


210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

DAN


210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

DAN

210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian