Cetak
PDHS(PENT) 04/2019

SEBUTHARGA MEMBEKAL DAN MENGHANTAR PERALATAN SERTA PERKAKASAN YANG BERKAITAN BAGI PENERIMA BANTUAN ‘BLUEPRINT’ PEMBASMIAN KEMISKINAN NEGERI SELANGOR DAERAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS(PENT) 04/2019
Tarikh Iklan 26 Apr 2019 - 6 May 2019
Tarikh Jual 29 Apr 2019 - 6 May 2019
Tarikh Tutup 6 May 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN

KEWANGAN MALAYSIA BERTARAF BUMIPUTERA  DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR ,

1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                          Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang                8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang            3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 29/04/2019 (ISNIN) sehingga 06/05/2019 (ISNIN) di Bahagian Kewangan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

 

 

2.   Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah  Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.

 

3.   Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),  Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.

 

4.   Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 06/05/2019 (ISNIN) . Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
020301 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > PERKAKAS ELEKTRIK DAN AKSESORI

ATAU

130102 PERALATAN KEJURUTERAAN DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN, KELENGKAPAN BENGKEL DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN DAN KELENGKAPAN KHUSUS

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian