SEBUTHARGA MEMBEKAL , MENGHANTAR , MEMASANG , MENGUJI DAN LATIHAN PERISIAN MAPINFO PROFESSIONAL, PU CHARTING DAN AUTOCAD BAGI PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 05/2019 |
Tarikh Iklan | 30 Apr 2019 - 7 May 2019 |
Tarikh Jual | 30 Apr 2019 - 7 May 2019 |
Tarikh Tutup | 7 May 2019 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | UNIT KEWANGAN, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Dokumen
sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah
hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 30/04/2019 (SELASA) sehingga 07/05/2019 (SELASA) di Bahagian
Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu
Selangor.
2.
Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui
Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my).
Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara
on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila
bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3.
Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh
dibuat di Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga
hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang
mengemukakan Sijil Suruhanjaya Syarikat
Malaysia (SSM), Sijil Kementerian
Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN
Selangor.
4.
Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah
dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 07/05/2019 (SELASA)
. Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah /
Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
MUSA BIN RANLI
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |