KERJA-KERJA MENYELENGGARA LONGKANG & KERJA-KERJA BERKAITAN DI LORONG 1, 2, 3, 4 4/1 DI KG. TERSUSUN 1 GESIR TENGAH, DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 20/2019 |
Tarikh Iklan | 27 May 2019 - 3 Jun 2019 |
Tarikh Jual | 27 May 2019 - 3 Jun 2019 |
Tarikh Tutup | 3 Jun 2019 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI SEBUTHARGA, BAHAGIAN PEMBANGUNAN , PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR, 44000 KUALA KUBU BHARU |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB MALAYSIA, KEMENTERIAN KERJA RAYA MALAYSIA (Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN)
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 27/05/2019 (ISNIN) sehingga 3/06/2019 (ISNIN) di Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran / sijil Perolehan Kerja Kerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4. Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah pada sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada 3/06/2019 (ISNIN). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE32 KERJA PENYELENGGARAAN KEJURUTERAAN AWAM
DAN CE34 KERJA PEMASANGAN KONKRIT PRA TUANG |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |