Cetak
SHL 12/2010

Cadangan Kerja - Kerja Penyelenggaraan Landskap di Kawasan KKB 1 (Kuala Kubu Bharu) Untuk Majlis Daerah Hulu Selangor Bagi Tempoh 1 + 1 Tahun.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Tender Admin
E-mel tenderadmin@selangor.gov.my
No. Tel 0355447557
Jabatan Bahagian Pengurusan Maklumat, Pejabat SUK Selangor
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHL 12/2010
Tarikh Iklan 19 Jul 2010 - 30 Jul 2010
Tarikh Jual 19 Jul 2010 - 30 Jul 2010
Tarikh Tutup 30 Jul 2010
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN LANDSKAP
MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR
JALAN NBUKIT KERAJAAN,
44000 KUALA KUBU BHARU,
SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

1.Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor yang mempunyai sijil Kewangan yang masih sah tempoh dan berdaftar di Majlis Daerah Hulu Selangor sahaja. 2. Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat keraguan maklumat yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan. 3. PENTING : Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Landskap, MDHS (03-60641331 ) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan. 4.PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut : a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER b) BAHAGIAN 2 c) BAHAGIAN 4 5. Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat (a), (b) dan (c) seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan. 6. Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya. 7. Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 220803 PERKHIDMATAN > PERTAHANAN DAN KESELAMATAN > PENYELENGGARAAN DAN PEMBAIKAN SENJATA

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian