Cetak
DS/SUK/ICT/08-2019

SEBUT HARGA PEROLEHAN PEMBEKALAN TONER PENCETAK TAHUN 2019 UNTUK KEGUNAAN PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Muhamad Naim Bin Osman
E-mel naim@selangor.gov.my
No. Tel 010-4003098
Jabatan BAHAGIAN PENGURUSAN MAKLUMAT
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga DS/SUK/ICT/08-2019
Tarikh Iklan 8 Aug 2019 - 19 Aug 2019
Tarikh Jual 8 Aug 2019 - 19 Aug 2019
Tarikh Tutup 19 Aug 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Sebutharga
Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor
Bahagian Khidmat Pengurusan
Tingkat 18, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada penyebut harga yang masih dibenarkan membuat tawaran masa ini dan berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia, berdaftar sebagai Kontraktor Negeri Selangor serta mempunyai kemampuan dari segi kewangan, kepakaran dan berpengalaman dalam melaksanakan bidang-bidang yang dicadangkan seperti berikut :

Kelayakan Kontraktor (Kod Bidang) : 020601

1. Dokumen ini boleh diperoleh melalui laman web  Sistem Tender Online Negeri Selangor (https://tender.selangor.my) mulai 8 Ogos 2019 hingga 19 Ogos 2019.

2. Tawaran hendaklah dibuat mengikut format borang yang telah ditetapkan. Tarikh tutup sebut harga adalah pada 19 Ogos 2019 , jam 12.00 tengah hari. Borang tawaran yang telah diisi dengan lengkapnya hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat atau diikat kemas dan ditandaipada bahagian atas sebelah kiri sampul surat dengan kod sebut harga DS/SUK/ICT/08-2019 dan dimasukkan ke dalam peti sebut harga.

3. Penyebut harga dimestikan mengisi borang-borang yang terdapat di dalam Dokumen Sebut Harga ini dan melampirkan perkara-perkara yang dinyatakan dengan sempurna. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan tawaran tidak dipertimbangkan.

4. Kerajaan Negeri Selangor tidak semestinya menerima tawaran yang terendah atau mana-mana tawaran. 

5. Sila sediakan separator bagi setiap dokumen lampiran.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS)

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian