Cetak
TDL 4/2019

CADANGAN KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN POKOK WARISAN DI SEKITAR KUALA KUBU BHARU UNTUK MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurulhuda bt. Khairuddin
E-mel huda@mdhs.gov.my
No. Tel 03 6064 1726
Jabatan Jabatan Landskap
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender TDL 4/2019
Tarikh Iklan 20 Sep 2019 - 4 Oct 2019
Tarikh Jual 20 Sep 2019 - 4 Oct 2019
Tarikh Tutup 4 Oct 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, HULU SELANGOR
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 200.00

Syarat Tender

2.  Butiran dan maklumat lanjut boleh didapati dengan melayari laman web rasmi Negeri Selangor iaitu Tender Selangor bermula pada tarikh 20 SEPTEMBER 2019 hingga 4 OKTOBER 2019 (Tutup pembelian).

 

3.  Dokumen tender dijual dengan harga RM200.00 senaskah (tidak akan dikembalikan). Pembelian adalah secara on-line sahaja di laman web http://tender.selangor.gov.my .

 

4.    Kontraktor yang berminat dan belum mendaftar secara on-line adalah dikehendaki mengemukakan permohonan

       pendaftaran ke alamat tersebut di bawah bagi membolehkan pembelian dokumen dibuat. Tarikh terakhir untuk mengambil   

       / mendapatkan / muat turun Borang Tender adalah pada satu (1) hari sebelum tarikh tutup tender.

 

Yang Dipertua

Majlis Daerah Hulu Selangor

Jalan Bukit Kerajaan

44000 Kuala Kubu Bharu.

 

5.   Dokumen Tawaran Tender yang telah lengkap di isi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat yang bertanda dengan tajuk kerja beserta No. Rujukan Tender di penjuru atas sampul surat berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender di Perkarangan Pintu Masuk Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Jalan Bukit Kerajaan, 44000 Kuala Kubu Bharu tidak lewat daripada 4 OKTOBER 2019, jam 12.00 tengahari.

 

6.   Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk menerima Tender yang terendah atau mana-mana tender atau sebarang   

      harga.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221402 PERKHIDMATAN > PENGINDAHAN > HIASAN JALAN/ KAWASAN (TIDAK TERMASUK PERLANSKAPAN DAN SENITAMAN)

DAN


222102 PERKHIDMATAN > PERKHIDMATAN PERLADANGAN, PERIKANAN, HAIWAN DAN HIDUPAN LIAR > HORTIKULTUR

DAN


221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

DAN

221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian