Cetak
TD ICT 5/2019

PERKHIDMATAN SEWA BELI SMART RACK SERVER DI MDHS BAGI TEMPOH 36 BULAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Noorazreen binti Anuar
E-mel azreen@mphs.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender TD ICT 5/2019
Tarikh Iklan 28 Nov 2019 - 12 Dec 2019
Tarikh Jual 28 Nov 2019 - 12 Dec 2019
Tarikh Tutup 12 Dec 2019
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 300.00

Syarat Tender

 

1.    Tawaran adalah di pelawa kepada Kontraktor/pembekal yang berdaftar dengan Kementerian kewangan (MOF) di dalam:

 

210101, 210102, 210105 Dan 210106 Dan

Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN)

 

No. Tawaran  :                                              

 

2.    Naskah Dokumen Meja tawaran akan dipamerkan mulai:     28     November 2019  

Hingga:         12      Disember 2019       waktu pejabat seperti berikut:

Isnin hingga Jumaat 8.30 pagi – 12.30 tengah hari

                                2.30 petang – 4.30 petang

Di Kaunter Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

3.    Dokumen Tawaran Dokumen Sebut harga boleh dibeli secara online melalui laman web https://tender.selangor.my/ dengan harga RM 300.00.

 

4.    Kontraktor/pemborong/pembekal digalakkan (sekiranya berkaitan) membuat lawatan tapak sebelum menghargakan tawaran sebut harga. Sebarang pertanyaan berkenaan teknikal dan spesifikasi kerja, pihak kontraktor/pemborong/pembekal boleh berhubung dengan Bahagian Teknologi Maklumat, Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

5.    Dokumen sebut harga yang lengkap hendaklah menyertakan bersama maklumat di Borang A, Borang B, Borang C, Borang CA, Profail Syarikat, Borang D, Borang E, Borang G, Ringkasan Sebut Harga, Jadual Tawaran Harga, Jadual Pematuhan Skop Kerja dan Spesifikasi, Penyata Bank 3 bulan terkini, Lesen Kementerian Kewangan dan resit pembelian yang asal dikepil dengan kemas dan dimasukkan ke dalam peti tawaran di Bahagian Lobi Pejabat Majlis Daerah Hulu Selangor, Kuala Kubu Bharu pada 12.12.2019 (Khamis) sebelum jam 12.00 tengah hari.

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

DAN


210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

DAN


210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE

DAN

210106 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > DATA MANAGEMENT PROVIDE SERVICES INCLUDING DISASTER

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian