Cetak
PDHS (PENT) 01/2020

SEBUT HARGA PENYELENGGARAAN KEBERSIHAN 8 BUAH BALAI PENGHULU DAERAH HULU SELANGOR (MEMOTONG RUMPUT DAN CUCI LONGKANG) BAGI TEMPOH 2 TAHUN MULAI 1 MAC 2020 HINGGA 28 FEBRUARI 2022

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PENT) 01/2020
Tarikh Iklan 10 Jan 2020 - 20 Jan 2020
Tarikh Jual 13 Jan 2020 - 20 Jan 2020
Tarikh Tutup 20 Jan 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor
Tarikh & Masa Taklimat 13 Jan 2020 10:00
Alamat Taklimat Blok B, Bilik Mesyuarat Seri Kubu,Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN

 

KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA  DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR.

1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:

Isnin – Khamis                                          Jumaat

8.30 pagi hingga 1.00 petang                8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang            3.00 petang hingga 3.30 petang

 

Mulai 13/01/2020 (ISNIN) sehingga 20/01/2020 (ISNIN) di Bahagian Kewangan, Pejabat  Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.

 

Taklimat tentang Perkhidmatan Penyelenggaraan Kebersihan 8 buah balai Penghulu Daerah Hulu Selangor (Memotong Rumput Dan Cuci Longkang) ini akan diadakan pada  13 Januari 2020 jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Seri Kubu.

 

2.   Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00.  Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.

 

3.   Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM),  Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah  Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.  

 

4.   Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.

 

5.   Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 20/01/2020. Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.  Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

 

                HJ MUSA BIN HJ RANLI

                Pegawai Daerah

                Hulu Selangor

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis