SEBUT HARGA PENYELENGGARAAN KEBERSIHAN 8 BUAH BALAI PENGHULU DAERAH HULU SELANGOR (MEMOTONG RUMPUT DAN CUCI LONGKANG) BAGI TEMPOH 2 TAHUN MULAI 1 MAC 2020 HINGGA 28 FEBRUARI 2022
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 01/2020 |
Tarikh Iklan | 10 Jan 2020 - 20 Jan 2020 |
Tarikh Jual | 13 Jan 2020 - 20 Jan 2020 |
Tarikh Tutup | 20 Jan 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor |
Tarikh & Masa Taklimat | 13 Jan 2020 10:00 |
Alamat Taklimat | Blok B, Bilik Mesyuarat Seri Kubu,Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN
KEWANGAN MALAYSIA SAMADA BERTARAF BUMIPUTERA DAN SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM),,yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR.
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 13/01/2020 (ISNIN) sehingga 20/01/2020 (ISNIN) di Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor.
Taklimat tentang Perkhidmatan Penyelenggaraan Kebersihan 8 buah balai Penghulu Daerah Hulu Selangor (Memotong Rumput Dan Cuci Longkang) ini akan diadakan pada 13 Januari 2020 jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Seri Kubu.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 30.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga dari sistem tersebut dan mencetaknya.
3. Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan, Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kementerian Kewangan Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
4. Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.
5. Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Kewangan sebelum 12.00 tengah hari pada 20/01/2020. Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
HJ MUSA BIN HJ RANLI
Pegawai Daerah
Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|