Cetak
MDHS TDK 7/2020

CADANGAN KONTRAK KERJA PEMBAIKAN & PENYELENGGARAAN LAMPU JALAN DAN AKSESORINYA DI KAWASAN REZAB JALAN AWAM DI BAWAH PENTADBIRAN MDHS TAHUN 2020 ZON SEKITAR BANDAR BUKIT SENTOSA & BERHAMPIRAN (SLBS)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurul Izzati binti Bahari
E-mel nurulizzatibahari@gmail.com
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Tender MDHS TDK 7/2020
Tarikh Iklan 6 Feb 2020 - 27 Feb 2020
Tarikh Jual 6 Feb 2020 - 27 Feb 2020
Tarikh Tutup 27 Feb 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN KEJURUTERAAN
MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR,
JALAN BUKIT KERAJAAN,
44000 KUALA KUBU BHARU.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 300.00

Syarat Tender

 

 

 

 

  

JABATAN KEJURUTERAAN,

Majlis Daerah Hulu Selangor,

Jalan Bukit Kerajaan,  44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.

 

1.    Tender ini hanya terbuka kepada kontraktor   yang mempunyai  CIDB yang masih sah tempoh dan berdaftar di kawasan Selangor.

 

2.    Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat   yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.

 

3.    PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @ 019-2989737) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.

 

4.    Dokumen tender yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan  menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

 

a)    RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER (Dokumen Wajib)

b)    BAHAGIAN 1 (Dokumen Wajib)

c)    BAHAGIAN 2 (Dokumen Wajib)

(Pen dakwat kekal sahaja,penggunaan komputer tidak dibenarkan)

d)    BAHAGIAN 3 (Dokumen Wajib)

e)    BAHAGIAN 4 (Dokumen Wajib)

f)     BAHAGIAN 5.1 – 5.13 (Dokumen wajib)

 

5.    Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian

 

a)    Lesen CIDB yang sah (Dokumen Wajib)

b)     Profil Syarikat

c)    Salinan Penyata Bank yang terkini (Cop Pengesahan Asal) (Dokumen Wajib)

 

6.    Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

 

7.    Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.

 

8.    Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 60 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

 

 

 

 

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G4) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM3,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL

DAN

E06 SISTEM PENCAHAYAAN KHAS

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian