MEMBINA DAN MENYIAPKAN SEBUAH GELANGGANG SERBAGUNA DAN KERJA=KERJA DI KG SENTOSA TAMBAHAN, BTG KALI, HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 8/2020 |
Tarikh Iklan | 13 May 2020 - 20 May 2020 |
Tarikh Jual | 14 May 2020 - 20 May 2020 |
Tarikh Tutup | 20 May 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran
adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang
berdaftar dengan CIDB MALAYSIA, KEMENTERIAN KERJA
RAYA MALAYSIA (Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA
SYARIKAT MALAYSIA (SSM) yang
masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN)
1.
Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis
Jumaat
8.30
pagi hingga 1.00
petang
8.30 pagi
hingga 12.00 tengah hari
2.15
petang hingga 3.30
petang
3.00 petang
hingga 3.30 petang
Mulai 14/05/2020 (Khamis) sehingga 20/05/2020
(Rabu) di Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah Dan
Tanah Hulu Selangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM
10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit
atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut
harga (http://tender.selangor.gov.my).Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,
pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender. Untuk
mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line
ke Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan
dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat
di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut
harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang
mengemukakan Sijil Pendaftaran / sijil Perolehan Kerja
Kerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga,
Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf
Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan
Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4. Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah pada
sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang
lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan
di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada
20/05/2020 (Rabu). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.
Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan,
Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |