Cetak
SH/PDTG.PEM/PPN: 49/2020

KERJA-KERJA MENAIKTARAF JALAN / LALUAN SEDIA ADA DAN KERJA-KERJA YANG BERKAITAN DI LOT PT 5240, KG. KEMENSAH, MUKIM HULU KELANG, DAERAH GOMBAK, SELANGOR.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Norjana Binti Sulong Mohamad
E-mel Norjana@selangor.gov.my
No. Tel 0361261437
Jabatan UNIT PLB, PEJABAT DAERAH DAN TANAH GOMBAK
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Gombak
No. Sebut Harga SH/PDTG.PEM/PPN: 49/2020
Tarikh Iklan 1 Jun 2020 - 9 Jun 2020
Tarikh Jual 1 Jun 2020 - 9 Jun 2020
Tarikh Tutup 9 Jun 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan (PLB) Pejabat Daerah Dan Tanah Gombak, Tingkat 3, Bangunan Sultan Sulaiman
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    GOMBAK SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1.Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga bertaraf bumiputera Gred Pendaftaran G1 yang sah berdaftar dengan UPEN,   Pusat Khidmat Kontraktor dan CIDB.

2.Bayaran boleh di buat secara on-line dengan menggunakan kad kredit / perbankan internet  melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my).

3.Penyebutharga DIKEHENDAKI menghantar Dokumen Sebutharga bersama-sama Profil Syarikat , Sijil SSM, Sijil PKK, CIDB, dan resit pembelian ASAL dokumen sebutharga.

4. Dokumen atau borang tawaran sebutharga hendaklah diisikan dengan lengkap dan dimasukkan ke dalam sampul surat dan dituliskan nombor Sebutharga di sebelah atas kiri sampul surat tersebut dan dimasukkan ke dalam Peti Sebutharga Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak, Bangunan Sultan Sulaiman, Persiaran Pegawai, Bandar Baru Selayang, 68100 Batu Caves, Selangor, Darul Ehsan. sebelum jam 12.00 tengahari 09 Jun 2020.

5. Penyebutharga boleh mendapatkan pelan lokasi dan lukisan teknikal dengan datang sendiri ke Bahagian Pembangunan (PLB), Tingkat 3, Pejabat Daerah dan Tanah Gombak semasa waktu pejabat (jika berkaitan).

6. Pejabat Daerah dan Tanah Gombak tidak terikat untuk menerima tawaran terendah atau mana-mana tawaran sebutharga.

7. Taklimat dan lawatan tapak tidak diwajibkan (jika berkaitan).

8. Semua dokumen dan borang sebutharga dan lain-lain berkaitan boleh juga didapati di bahagian pembangunan (PLB) dengan membawa resit bayaran asal.

9. Untuk sebarang pertanyaan atau permasalahan sila hubungi talian pejabat 03-61261437. 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian