Cetak
SH/SUKSEL/21-2020

REQUEST FOR PROPOSAL (RFP) UNTUK MENAIKTARAF SISTEM BERSEPADU PINJAMAN PELAJARAN NEGERI SELANGOR KEPADA SISTEM PEMBIAYAAN PENDIDIKAN SELANGOR (SPPS)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Zuraidah Binti Bulat
E-mel zuraidah@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Bahagian Pengurusan Maklumat
No. Sebut Harga SH/SUKSEL/21-2020
Tarikh Iklan 1 Jun 2020 - 30 Jun 2020
Tarikh Jual 10 Jun 2020 - 30 Jun 2020
Tarikh Tutup 30 Jun 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA, PEJABAT SUK SELANGOR, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, TINGKAT 18, BANGUNAN SSAAS, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 10 Jun 2020 10:00
Alamat Taklimat BILIK GERAKAN, TINGKAT 22, PEJABAT SUK SELANGOR, BANGUNAN SSAAS, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

ARAHAN KEPADA PEMBIDA

 

1)  Sebutharga hendaklah dibuat di atas Borang Sebutharga (LAMPIRAN Q) yang dilampirkan bersama dokumen ini dan tidak boleh diceraikanKegagalan berbuat demikian akan menyebabkan tawaran ditolak.

 

2)      Pembida yang berminat untuk menyertai sebut harga ini mestilah berdaftar dengan yang berikut:   

          (i) Akuan Pendaftaran Kontraktor Kementerian Kewangan Malaysia. Berdaftar Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang 210103,          210104 DAN 210106

          (ii)  Akuan Pendaftaran Kontraktor Bumiputera Kementerian Kewangan Malaysia (jika ada)

         (iii) Berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN), Negeri Selangor  sebagai Kontraktor Negeri Selangor melalui Sistem Tender Online Negeri Selangor 2.0 (https://tender.selangor.my)

 3)      Pembida yang mengambil bahagian DIKEHENDAKI menghadiri taklimat RFP yang akan diadakan pada masa dan ketetapan berikut:

 

Tarikh     : 10 Jun 2020 (Rabu)

Masa      : 10.00 pagi

Tempat   : Bilik Gerakan, Tingkat 22, Bangunan SSAAS, Pejabat SUK Selangor

   (i)     Kehadiran Pembida adalah WAJIB dan kegagalan menghadiri taklimat tersebut akan menyebabkan tawaran anda TIDAK                                               DIPERTIMBANGKAN.

  (ii)       Bagi pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan hanya penama di Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja yang boleh                           menghadiri sesi taklimat RFP. Kontraktor/syarikat TIDAK BOLEH MEWAKILKAN pegawai selain daripada penama dalam Sijil Akuan                             Pendaftaran  Syarikat, Kementerian Kewangan. 

   (iii)        Hanya terhad kepada dua (2) penama dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dibenarkan untuk menghadiri sesi taklimat RFP ini.

  (iv)   Pembekal hendaklah membawa satu (1) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan dan Cap Syarikat semasa pendaftaran kehadiran sesi taklimat bagi tujuan semakan.

 

4)       Tidak ada sebarang pertukaran (selain dari mengisi tempat kosong yang di kehendaki) boleh dibuat di mana - mana dokumen disertakan.

 

5)       Jika ada catatan tambahan hendaklah dibuat berasingan dengan ringkas untuk merujuk ke mana-mana butiran dalam dokumen.

 

6)       Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor berhak MENOLAK dan MENGGUGURKAN mana-    mana Sebutharga yang didapati :

 

a)    Menggunakan dokumen sebutharga selain daripada yang diisukan oleh Pejabat SUK Selangor

b)    Tulisan atau angka-angka yang mengelirukan.

c)    Sukar dibaca dan difahami.

d)    Borang Sebutharga (LAMPIRAN Q) yang tidak lengkap/tidak disertakan.

e)    Tidak mengikut atau melanggar SYARAT-SYARAT SEBUTHARGA.

f)     Tidak membuat Sebutharga yang dinyatakan dalam Borang Sebutharga.

g)    Maklumat atau jumlah wang ringgit yang dipertikaikan.

h)    Tidak menulis nama, alamat dan maklumat Pembida.

i)      Tulisan menggunakan pensel.

j)      Pengiraan jumlah yang salah.

k)    Tidak menepati spesifikasi yang diperlukan.

 

7)       Cecair pemadam tidak dibenarkan untuk membuat perubahan pada harga/kadar harga. Sebarang perubahan tersebut hendaklah dibuat dengan memotong yang asal dan menulis yang baru di atasnya dan tandatangan ringkas pembetulan tersebut.

 

8)       Pembida hendaklah membaca dan memahami keseluruhan arahan-arahan di dalam bidang kerja kontrak sebelum mengisi kadar harga.

9)       Alamat yang ditulis perlulah alamat daftar atau telah diubah dan pihak pendaftar telah diberitahu berkenaannya.

10)     Pembida hendaklah meletakkan harga/kadar harga dalam ruang yang ditetapkan sahaja. Tulisan  hendaklah jelas, mudah dibaca/difahami dan dengan dakwat. 

 

11)     Sebarang pertanyaan boleh menghubungi :

 

Norliyati Binti Rohman

Penolong Setiausaha

norliyati@selangor.gov.my

03-5544 7554

 

Zuraidah Binti Bulat

Penolong Pegawai Teknologi Maklumat

zuraidah@selangor.gov.my

03-5544 7973

 

Lawatan Tapak

Bil. Tempat Berkumpul Alamat Lawatan Tapak Tarikh & Waktu Wajib Hadir
1 Bilik Gerakan, Tingkat 22, Bangunan SSAAS, Pejabat SUK Selangor Bilik Gerakan, Tingkat 22, Bangunan SSAAS, Pejabat SUK Selangor 10 Jun 2020 10:00

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING

DAN


210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

DAN

210106 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > DATA MANAGEMENT PROVIDE SERVICES INCLUDING DISASTER

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian