REQUEST FOR PROPOSAL (RFP) UNTUK MENAIKTARAF SISTEM BERSEPADU PINJAMAN PELAJARAN NEGERI SELANGOR KEPADA SISTEM PEMBIAYAAN PENDIDIKAN SELANGOR (SPPS)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Zuraidah Binti Bulat |
E-mel | zuraidah@selangor.gov.my |
No. Tel | 0355447973 |
Jabatan | BPM SELANGOR |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Bahagian Pengurusan Maklumat |
---|---|
No. Sebut Harga | SH/SUKSEL/21-2020 |
Tarikh Iklan | 1 Jun 2020 - 30 Jun 2020 |
Tarikh Jual | 10 Jun 2020 - 30 Jun 2020 |
Tarikh Tutup | 30 Jun 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI SEBUTHARGA, PEJABAT SUK SELANGOR, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, TINGKAT 18, BANGUNAN SSAAS, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR |
Tarikh & Masa Taklimat | 10 Jun 2020 10:00 |
Alamat Taklimat |
BILIK GERAKAN, TINGKAT 22, PEJABAT SUK SELANGOR, BANGUNAN SSAAS, 40000 SHAH ALAM, SELANGOR
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 30.00 |
Syarat Sebut Harga
ARAHAN KEPADA PEMBIDA
1) Sebutharga hendaklah dibuat di atas Borang Sebutharga (LAMPIRAN Q) yang dilampirkan bersama dokumen ini dan tidak boleh diceraikan. Kegagalan berbuat demikian akan menyebabkan tawaran ditolak.
2) Pembida yang berminat untuk menyertai sebut harga ini mestilah berdaftar dengan yang berikut:
(i) Akuan Pendaftaran Kontraktor Kementerian Kewangan Malaysia. Berdaftar Kementerian Kewangan Malaysia di bawah kod bidang 210103, 210104 DAN 210106
(ii) Akuan Pendaftaran Kontraktor Bumiputera Kementerian Kewangan Malaysia (jika ada)
(iii) Berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN), Negeri Selangor sebagai Kontraktor Negeri Selangor melalui Sistem Tender Online Negeri Selangor 2.0 (https://tender.selangor.my)
3) Pembida yang mengambil bahagian DIKEHENDAKI menghadiri taklimat RFP yang akan diadakan pada masa dan ketetapan berikut:
Tarikh : 10 Jun 2020 (Rabu)
Masa : 10.00 pagi
Tempat : Bilik Gerakan, Tingkat 22, Bangunan SSAAS, Pejabat SUK Selangor
(i) Kehadiran Pembida adalah WAJIB dan kegagalan menghadiri taklimat tersebut akan menyebabkan tawaran anda TIDAK DIPERTIMBANGKAN.
(ii) Bagi pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan hanya penama di Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat sahaja yang boleh menghadiri sesi taklimat RFP. Kontraktor/syarikat TIDAK BOLEH MEWAKILKAN pegawai selain daripada penama dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan.
(iii) Hanya terhad kepada dua (2) penama dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat dibenarkan untuk menghadiri sesi taklimat RFP ini.
(iv) Pembekal hendaklah membawa satu (1) Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan dan Cap Syarikat semasa pendaftaran kehadiran sesi taklimat bagi tujuan semakan.
4) Tidak ada sebarang pertukaran (selain dari mengisi tempat kosong yang di kehendaki) boleh dibuat di mana - mana dokumen disertakan.
5) Jika ada catatan tambahan hendaklah dibuat berasingan dengan ringkas untuk merujuk ke mana-mana butiran dalam dokumen.
6) Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor berhak MENOLAK dan MENGGUGURKAN mana- mana Sebutharga yang didapati :
a) Menggunakan dokumen sebutharga selain daripada yang diisukan oleh Pejabat SUK Selangor
b) Tulisan atau angka-angka yang mengelirukan.
c) Sukar dibaca dan difahami.
d) Borang Sebutharga (LAMPIRAN Q) yang tidak lengkap/tidak disertakan.
e) Tidak mengikut atau melanggar SYARAT-SYARAT SEBUTHARGA.
f) Tidak membuat Sebutharga yang dinyatakan dalam Borang Sebutharga.
g) Maklumat atau jumlah wang ringgit yang dipertikaikan.
h) Tidak menulis nama, alamat dan maklumat Pembida.
i) Tulisan menggunakan pensel.
j) Pengiraan jumlah yang salah.
k) Tidak menepati spesifikasi yang diperlukan.
7) Cecair pemadam tidak dibenarkan untuk membuat perubahan pada harga/kadar harga. Sebarang perubahan tersebut hendaklah dibuat dengan memotong yang asal dan menulis yang baru di atasnya dan tandatangan ringkas pembetulan tersebut.
8) Pembida hendaklah membaca dan memahami keseluruhan arahan-arahan di dalam bidang kerja kontrak sebelum mengisi kadar harga.
9) Alamat yang ditulis perlulah alamat daftar atau telah diubah dan pihak pendaftar telah diberitahu berkenaannya.
10) Pembida hendaklah meletakkan harga/kadar harga dalam ruang yang ditetapkan sahaja. Tulisan hendaklah jelas, mudah dibaca/difahami dan dengan dakwat.
11) Sebarang pertanyaan boleh menghubungi :
Norliyati Binti Rohman
Penolong Setiausaha
norliyati@selangor.gov.my
03-5544 7554
Zuraidah Binti Bulat
Penolong Pegawai Teknologi Maklumat
zuraidah@selangor.gov.my
03-5544 7973
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Bilik Gerakan, Tingkat 22, Bangunan SSAAS, Pejabat SUK Selangor | Bilik Gerakan, Tingkat 22, Bangunan SSAAS, Pejabat SUK Selangor | 10 Jun 2020 10:00 |
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING DAN 210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE DAN 210106 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > DATA MANAGEMENT PROVIDE SERVICES INCLUDING DISASTER |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |