Cetak
SH/SUKSEL/14-2020

SEBUT HARGA MEMBEKAL & MENGHANTAR KEPERLUAN PERALATAN KEJURUTERAAN AWAM, MEKANIKAL DAN ELEKTRIKAL UNTUK KEGUNAAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR BAGI TAHUN 2020

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NUR ALINA ARNI BINTI MD MORNI
E-mel alina@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Sebut Harga SH/SUKSEL/14-2020
Tarikh Iklan 5 Jun 2020 - 18 Jun 2020
Tarikh Jual 5 Jun 2020 - 18 Jun 2020
Tarikh Tutup 18 Jun 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR URUS SETIA PEROLEHAN UNIT PENTADBIRAN AM BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN
TINGKAT 18 BANGUNAN SSAAS
40503 SHAH ALAM SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

NOTIS SEBUT HARGA

Tajuk sebut Harga

SEBUT HARGA MEMBEKAL & MENGHANTAR KEPERLUAN PERALATAN KEJURUTERAAN AWAM, MEKANIKAL DAN ELEKTRIKAL UNTUK KEGUNAAN BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAAN NEGERI SELANGOR BAGI TAHUN 2020

              

No. Sebut Harga

SH/SUKSEL/14-2020

Syarat Kelayakan

Penyebut Harga hendaklah berdaftar dengan Kementerian Kewangan dan mestilah mempunyai kepala atau kod bidang di dalam skop kerja yang terlibat. Penyebut Harga yang tidak mempunyai kepala atau kod bidang tersebut, dokumen sebut harganya akan ditolak.

Bertaraf Bumiputera

Kod Bidang

Kod Bidang

Perkara

080101; atau

Kelengkapan/ Kemudahan Awam (kecuali kelengkapan Kemudahan permainan/ sukan)

110301; atau

Alat Ganti/ Aksesori Kenderaan

130101; atau

Mesin Dan Kelengkapan Bengkel

130201; atau

Jana kuasa, Peralatan/ Alat Ganti/ Aksesori (Secondary)

140301; atau

Kabel Elektrik Dan Aksesori

140302; atau

Wayar Elektrik Dan Aksesori

140502; atau

Komponen Dan Aksesori Elektrik/Elektrikal

140503

Lampu, Komponen Lampu Dan Aksesori

Tarikh Iklan

5 Jun 2020 (Jumaat)

Tarikh Tutup

18 Jun 2020 (Khamis)

Borang permohonan boleh dimuat turun dan dicetak melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my)

Hantar :

Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor

Unit Pentadbiran Am

Tingkat 18 Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah

40000 Shah Alam

Selangor Darul Ehsan

 

* melalui peti yang disediakan

* Harga Dokumen RM 10.00 Internet -Kad kredit/ CIMB Clicks

* SEMUA KONTRAKTOR ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN  

   (http://tender.selangor.gov.my)

* KONTRAKTOR JUGA DIWAJIBKAN UNTUK BERDAFTAR DENGAN UPEN KERAJAAN TEMPATAN , TINGKAT 4 BANGUNAN SSAAS

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
080101 KEJURUTERAAN AWAM, BINAAN DAN KELENGKAPAN KEMUDAHAN AWAM > KELENGKAPAN/KEMUDAHAN AWAM > KELENGKAPAN/KEMUDAHAN AWAM (KECUALI KELENGKAPAN KEMUDAHAN PERMAINAN/SUKAN)

ATAU


110301 PENGANGKUTAN, KOMPONEN DAN AKSESORI > ALAT GANTI DAN AKSESORI KENDERAAN/JENTERA BERAT > ALAT GANTI/AKSESORI KENDERAAN

ATAU


130101 PERALATAN KEJURUTERAAN DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN, KELENGKAPAN BENGKEL DAN MESIN PENGELUARAN > MESIN DAN KELENGKAPAN BENGKEL

ATAU


130201 PERALATAN KEJURUTERAAN DAN MESIN PENGELUARAN > STESEN JANAKUASA ELEKTRIK DAN PERALATAN GENERATOR/ALAT GANTI DAN BATERI > JANAKUASA, PERALATAN/ALAT GANI/AKSESORI (SECONDARY)

ATAU


140301 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > KABEL, WAYAR ELEKTRIK DAN AKSESORI > KABEL ELEKTRIK DAN AKSESORI

ATAU


140302 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > KABEL, WAYAR ELEKTRIK DAN AKSESORI > WAYAR ELEKTRIK DAN AKSESORI

ATAU


140502 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > SISTEM, KOMPONEN ELEKTRIK, ELEKTRONIK DAN AKSESORI > KOMPONEN DAN AKSESORI ELEKTRIK/ELEKTRONIK

ATAU

140503 PERALATAN KEJURUTERAAN ELEKTRIK DAN ELEKTRONIK > SISTEM, KOMPONEN ELEKTRIK, ELEKTRONIK DAN AKSESORI > LAMPU, KOMPONEN LAMPU DAN AKSESORI

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian