CADANGAN KERJA-KERJA MEMBAIKPULIH JALAN DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI JALAN HULU RENING 1 DAN JALAN HULU RENING 2, KG HULU RENING, BATANG KALI HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Zarifah Muhamad Zainal |
E-mel | zarifahzainal@selangor.gov.my |
No. Tel | 03-60641026 |
Jabatan | PDTHS |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 13/2020 |
Tarikh Iklan | 1 Jul 2020 - 7 Jul 2020 |
Tarikh Jual | 1 Jul 2020 - 7 Jul 2020 |
Tarikh Tutup | 7 Jul 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan CIDB MALAYSIA , KEMENTERIAN KEWANGANKERJA RAYA MALAYSIA (Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA (SSM) yangmasih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI (UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebutharga berikut
1. Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 01/07/2020 (RABU) sehingga 07/07/2020 (SELASA) di Bahagian Pembangunan , Pejabat Daerah / Tanah HuluSelangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui E-Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebutharga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebutharga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran / Sijil Perolehan KerjaKerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
5. Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengahari pada 07/07/2020 (SELASA). Tawaran yang lewat tiadak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026
HJ. MUSA BIN HJ. RANLI
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |