Cetak
SHK 124/2020

CADANGAN MENURAP PERMUKAAN JALAN & KERJA-KERJA BERKAITAN MELIBATKAN SEBAHAGIAN JALAN BUNGA RAYA DAN SEKITAR JALAN INDUSTRI SEKSYEEN BS4 BDR BKT SENTOSA

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nurul Izzati binti Bahari
E-mel nurulizzatibahari@gmail.com
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SHK 124/2020
Tarikh Iklan 4 Jul 2020 - 10 Jul 2020
Tarikh Jual 4 Jul 2020 - 10 Jul 2020
Tarikh Tutup 10 Jul 2020
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar JABATAN KEJURUTERAAN
MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR,
JALAN BUKIT KERAJAAN,
44000 KUALA KUBU BHARU.
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

 

JABATAN KEJURUTERAAN,

Majlis Daerah Hulu Selangor,

Jalan Bukit Kerajaan,  44000 Kuala Kubu Bharu, Hulu Selangor.

 

1.    Sebutharga ini hanya terbuka kepada kontraktor   yang mempunyai  CIDB yang masih sah tempoh dan berdaftar di kawasan Selangor.

 

2.    Majlis berhak untuk menolak sebarang tawaran sebutharga yang dikemukakan sekiranya terdapat   yang disertakan atau tidak memenuhi syarat - syarat yang ditetapkan.

 

3.    PENTING :Penender adalah dinasihatkan untuk membuat lawatan sendiri ke tapak dan boleh merujuk ke Jabatan Kejuruteraan, MDHS (03-60641331 @ 017-2828805) bagi mendapatkan maklumat lebih lanjut. Sebarang kecuaian harga yang disebabkan kurang pengetahuan keadaan di tapak adalah sama sekali tidak akan dilayan.

 

4.    Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama dan sekiranya gagal dikemukakan  menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

 

a)    RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER (Dokumen Wajib)

b)    BAHAGIAN 1 (Dokumen Wajib)

c)    BAHAGIAN 2 (Dokumen Wajib)

(Pen dakwat kekal sahaja,penggunaan komputer tidak dibenarkan)

d)    BAHAGIAN 3 (Dokumen Wajib)

 

5.    Dokumen Sokongan: Untuk Penilaian

 

a)    Lesen CIDB yang sah (Dokumen Wajib)

b)     Profil Syarikat

c)    Salinan Penyata Bank yang terkini (Cop Pengesahan Asal) (Dokumen Wajib)

 

6.    Dokumen yang telah lengkap mengandungi maklumat seperti di atas, hendaklah dikemukakan ke Pejabat MDHS tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

 

7.    Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga samaada yang terendah atau yang sebaliknya.

 

8.    Sekiranya tiada sebarang jawapan diterima selepas tempoh 90 hari dari tarikh tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

 

 

 

 

 

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian
undefined