MEMBINA DAN MENYIAPKAN BILIK MESYUARAT DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI PEJABAT PENGHULU MUKIM HULU YAM, DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS(PEMB) 16/2020 |
Tarikh Iklan | 4 Aug 2020 - 11 Aug 2020 |
Tarikh Jual | 5 Aug 2020 - 11 Aug 2020 |
Tarikh Tutup | 11 Aug 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftar
dengan CIDB MALAYSIA , KEMENTERIAN KERJA RAYA MALAYSIA (Sijil
Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA
(SSM) yangmasih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI
(UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebutharga berikut
1.
Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis
Jumaat
8.30 pagi hingga
1.00
petang
8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga
3.30 petang
3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 05/08/2020 (RABU) sehingga 11/08/2020
(SELASA) di Bahagian Pembangunan , Pejabat Daerah / Tanah
HuluSelangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM
10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau
Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga
(http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,
pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui E-Tender. Untuk
mendapatkan dokumen sebutharga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke
Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan
dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat
di Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebutharga
hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang
mengemukakan Sijil Pendaftaran / Sijil Perolehan KerjaKerajaan dari CIDB
Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat
Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera dari Kementerian
Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan
UPEN Selangor.
5. Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah sehari sebelum
tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah
dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan
sebelum 12.00 tengahari pada 11/08/2020 (SELASA). Tawaran yang lewat
tiadak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi
Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian
03-60641026
HJ. MUSA BIN HJ. RANLI
Pejabat Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |