Membekal Bahan Pencuci, Bekalan Rumah Tangga, Bekalan Am Yang Lain Dan Air Minuman Untuk Keraian Pejabat Di Majlis Perbandaran Kajang Bagi Tempoh Satu (1) Tahun Dengan Pilihan Lanjutan Satu (1) Tahun (1 + 1 Tahun)
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Dya Diyana Bt Mawardi |
E-mel | dyadiyana@mpkj.gov.my |
No. Tel | 03-87377899 |
Jabatan | BAHAGIAN PENGURUSAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Kajang |
---|---|
No. Sebut Harga | MPKj S62/2020 |
Tarikh Iklan | 9 Sep 2020 - 24 Sep 2020 |
Tarikh Jual | 10 Sep 2020 - 24 Sep 2020 |
Tarikh Tutup | 24 Sep 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang memiliki Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (SPPK), dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan dan memiliki Sijil Taraf Bumiputera dari Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (BPKU), atau syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan bagi perolehan yang berkenaan. Kontraktor / syarikat juga perlu berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN) Selangor dan masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja / perkhidmatan / bekalan berikut.
DOKUMEN MEJA
TERKAWAL
Dokumen Meja Terkawal boleh disemak di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my
Penyebutharga terlebih dahulu dikehendaki mendaftar
secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my
dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Dokumen Tawaran.
Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor
telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor
2.0 DIKEMASKINI.
Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan
melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit
tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat
demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
Tempoh penjualan
Dokumen Tawaran adalah pada 10HB. SEPTEMBER
2020 HINGGA 24HB. SEPTEMBER 2020. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan
selepas dari tarikh tersebut. Pihak tuan/puan digalakkan untuk menghantar
dokumen tawaran seawal tiga (3) hari bekerja sebelum tarikh tutup yang telah
ditetapkan. Ini adalah bagi memastikan Prosedur Operasi Standard (SOP) dari
Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) semasa menghantar dokumen tawaran seperti
memastikan penjarakan sosial dipatuhi dan tidak dibenarkan menghantar dokumen
tawaran secara berkumpulan.
TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan SEBELUM atau PADA 24HB. SEPTEMBER 2020 (KHAMIS) JAM 12.00 TENGAHARI.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
020403 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > PERALATAN DAN PERKAKAS DOMESTIK > BAHAN PENCUCI DAN PEMBERSIHAN ATAU 040102 MAKANAN, MINUMAN DAN BAHAN MENTAH > MAKANAN, MINUMAN DAN BAHAN MENTAH KERING/BASAH > MAKANAN DAN MINUMAN (TIN,BOTOL DAN BUNGKUS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
MPKj S62/2020-Dokumen Meja Terkawal (Untuk Rujukan Sahaja) | 4.54 MB | application/pdf | Muat Turun |