CADANGAN MENAIKTARAF DAN MENURAP SEMULA JALAN DI JALAN 1, LORONG TEPI JALAN 1 DAN JALAN 2 DI RUMAH AWAM SG SELISEK, MUKIM HULU BERNAM UTARA, HULU BERNAM
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS(PEMB) 17/2020 |
Tarikh Iklan | 1 Oct 2020 - 7 Oct 2020 |
Tarikh Jual | 1 Oct 2020 - 7 Oct 2020 |
Tarikh Tutup | 7 Oct 2020 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | PETI SEBUTHARGA PEMBANGUNAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang berdaftardengan CIDB MALAYSIA , KEMENTERIAN KERJA RAYA MALAYSIA (SijilKontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan SURUHANJAYA SYARIKAT MALAYSIA(SSM) yangmasih sah tempohnya serta UNIT PERANCANG EKONOMI NEGERI(UPEN) SELANGOR bagi menyertai sebutharga berikut
1.Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga1.00petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 01/08/2020 (KHAMIS) sehingga 7/10/2020 (KHAMIS) di Bahagian Pembangunan , Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor.
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atauBanking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga(http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui E-Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebutharga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkandokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuatdi Bahagian Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebutharga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran / Sijil Perolehan KerjaKerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor denganUPEN Selangor.
5. Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklahdimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengahari pada 11/08/2020 (SELASA). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026
HJ. MUSA BIN HJ. RANLI
Pejabat Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |