SEBUTHARGA MEMBEKAL SERTA MENGHANTAR TONER DAN KATRIJ UNTUK KEGUNAAN PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PENT) 02/2021 |
Tarikh Iklan | 16 Feb 2021 - 23 Feb 2021 |
Tarikh Jual | 16 Feb 2021 - 23 Feb 2021 |
Tarikh Tutup | 23 Feb 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Peti Sebutharga, bahagian Kewangan,Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada
kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan KEMENTERIAN
1. Dokumen
sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut:
Isnin – Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah
hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mulai 16/02/2021(SELASA) sehingga 23/02/2021 (SELASA) di Bahagian
Kewangan, Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu
Selangor.
2.
Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui
Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Setelah
pembayaran dilakukan, pihak kontraktor boleh memuat turun borang sebutharga
dari sistem tersebut dan mencetaknya.
3.
Manakala bagi pihak kontraktor yang ingin
mendapatkan borang sebutharga secara manual, bolehlah hadir ke Unit Kewangan,
Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor setelah bayaran dibuat melalui on line. Untuk
mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line, Sijil Suruhanjaya Syarikat Malaysia
(SSM), Sijil Kementerian Kewangan
Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor
ke Bhg Kewangan Pejabat Daerah/Tanah
Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
4.
Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,
pendaftaran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E- Tender.
5.
Dokumen Sebutharga yang lengkap diisi hendaklah
dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada 23/02/2021.
Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan.
Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Kewangan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian
03-60641026.
MUSA BIN RANLI
Pegawai Daerah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 020601 PERABOT, PERALATAN PEJABAT, HIASAN DALAMAN DAN DOMESTIK > BEKALAN PEJABAT DAN ALATULIS > ALAT TULIS ( TIDAK TERMASUK BORANG DAN SEMUA JENIS KERTAS) |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |