CADANGAN MENAIKTARAF KOMPLEKS KOMUNITI ECOHILL DI ATAS SEBAHAGIAN LOT PT 33987, MUKIM SEMENYIH, DAERAH HULU LANGAT, SELANGOR DARUL EHSAN UNTUK MAJLIS PERBANDARAN KAJANG
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Dya Diyana Bt Mawardi |
E-mel | dyadiyana@mpkj.gov.my |
No. Tel | 03-87377899 |
Jabatan | BAHAGIAN PENGURUSAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Perbandaran Kajang |
---|---|
No. Sebut Harga | S 184/2020 |
Tarikh Iklan | 18 Feb 2021 - 5 Mar 2021 |
Tarikh Jual | 19 Feb 2021 - 5 Mar 2021 |
Tarikh Tutup | 5 Mar 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan |
Tarikh & Masa Taklimat | 19 Feb 2021 09:00 |
Alamat Taklimat |
Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan Tarikh Taklimat & Lawatan Tapak : 19 Feb 2021 Sehingga 26 Feb 2021 Pembelian Secara Manual Sahaja di Kaunter Bahagian Bekalan Dan Perolehan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
Penyebutharga adalah DIGALAKKAN untuk hadir lawatan tapak seperti ketetapan berikut:
(Lawatan Tapak dilaksanakan secara temujanji)
Tarikh : 19hb Februari 2021 sehingga 26hb Februari 2021
Tempat : Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih,
Off Jalan Semenyih,
43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan.
Pegawai terlibat : Muhammad Shafiq Bin Suhaimi (Penolong Jurutera)
untuk lawatan tapak 013-2404031
* Lawatan tapak adalah tidak diwajibkan. Namun begitu, Penyebutharga dinasihatkan supaya melawat tapak projek sebelum mengemukakan sebutharga bagi mengetahui lebih lanjut mengenai keadaan tapak bina sebutharga tersebut. Sebarang tuntutan akibat kesilapan dalam menentukan kaedah pembinaan atau menghargakan sebutharga disebabkan kekurangan pengetahuan mengenai keadaan tapak bina tidak akan dilayan.
* Penyebutharga perlu membuat temujanji terlebih dahulu untuk hadir lawatan tapak pada tarikh-tarikh yang telah ditetapkan sahaja.
* Hanya Pemilik / Penama Sahaja Diwajibkan untuk hadir lawatan tapak. Sila bawa bersama Sijil Asal Pendaftaran.
* Penyebutharga dinasihatkan untuk sentiasa mematuhi Prosedur Standard Operasi (SOP) dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) semasa menghadiri lawatan tapak seperti memastikan penjarakan fizikal dan pemakaian pelitup muka.
DOKUMEN MEJA TERKAWAL
Dokumen Meja Terkawal boleh disemak di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my
Pembelian Secara Manual Sahaja
Penyebutharga diwajibkan untuk melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup sebutharga. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di mukasurat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
Penyebutharga perlu membeli Dokumen Tawaran secara manual di kaunter Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 6A, Majlis Perbandaran Kajang dengan bayaran Dokumen Tawaran dalam bentuk Wang Tunai / Bank Draf / Wang Pos / Kiriman Wang Pos sahaja di atas nama Yang DiPertua, Majlis Perbandaran Kajang.
Dokumen sebutharga akan dikeluarkan kepada penyebutharga yang sah sahaja bermula tarikh 19 FEBRUARI 2021 HINGGA 5 MAC 2021. Untuk maksud ini penyebutharga hendaklah membawa sijil pendaftaran asal seperti berikut:-
i) Syarikat Suruhajaya Malaysia (SSM),
ii) Sijil Kementerian Kewangan Malaysia (KKM).
iii) Berdaftar Dengan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN)
* Pihak kontraktor perlu melampirkan bukti pendaftaran dengan UPEN.
TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tawaran di Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Jabatan Khidmat Pengurusan, Majlis Perbandaran Kajang, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan SEBELUM atau PADA 5 MAC 2021 (JUMAAT) JAM 12.00 TENGAHARI. Penyebutharga diminta untuk mendapatkan kebenaran dari pihak berwajib bagi urusan rentas negeri atau daerah dan ditunjukkan semasa sekatan jalan raya sekiranya perlu. Pihak tuan/puan digalakkan untuk menghantar dokumen tawaran seawal tiga (3) hari bekerja sebelum tarikh tutup yang telah ditetapkan. Ini adalah bagi memastikan Prosedur Operasi Standard (SOP) dari Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) semasa menghantar dokumen tawaran seperti memastikan penjarakan fizikal dipatuhi dan tidak dibenarkan menghantar dokumen tawaran secara berkumpulan.
Lawatan Tapak
Bil. | Tempat Berkumpul | Alamat Lawatan Tapak | Tarikh & Waktu | Wajib Hadir |
---|---|---|---|---|
1 | Menara MPKj | Menara MPKj | 19 Feb 2021 09:00 |
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B04 KERJA AM BANGUNAN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
KOMPLEKS KOMUNITI ECOHILL_lukisan | 398.06 kB | application/pdf | Muat Turun |
KOMPLEKS KOMUNITI ECOHILL | 2.59 MB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |