Cetak
JPS/N/KLG/B13/24/2021(SH)

KERJA-KERJA PENYELANGGARAAN DAN PEMBERSIHAN RIZAB SUNGAI AUR SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DAERAH KLANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Roasmasuriana binti Zahari
E-mel roasmasuriana@waterselangor.gov.my
No. Tel 0333712464
Jabatan JPS KLANG
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran Daerah Klang
No. Sebut Harga JPS/N/KLG/B13/24/2021(SH)
Tarikh Iklan 23 Feb 2021 - 2 Mar 2021
Tarikh Jual 3 Mar 2021 - 10 Mar 2021
Tarikh Tutup 10 Mar 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA JPS DAERAH KLANG
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

1. Tawaran  adalah dipelawa daripada petender-petender bertaraf bumiputera yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Kementerian Kewangan Malaysia(MOF) dengan kod Bidang 221002 (Membersih Kawasan) dan 221003 (Mengangkut Sampah).

2. Penyebutharga hendaklah memastikan Dokumen Sebutharga yang dihantar dimasukkan ke dalam peti sebutharga yang betul untuk mengelakkan Dokumen Sebutharga tidak akan dipertimbangkan.

3. Segala Butiran dan Dokumen Sebutharga boleh  didapati dengan melayari laman sesawang http://tender.selangor.gov.my mulai  dari 03 MAC 2021. Sebarang Pertanyaan boleh berhubung terus dengan pegawai di Jabatan ini.

4. Petender DIKEHENDAKI menghantar Dokumen  Sebutharga yang diisi dengan lengkap dan disertakan Salinan Sijil Kewangan (MOF) dan salinan penyata bulanan Akaun Bank bagi 3 bulan terakhir (November Disember 2020, Januari 2021). Penyata Akaun Bank yang jelas menunjukkan Nama Bank dan butiran akaun yang di akui sah oleh pihak bank tersebut. Hanya sampul Surat berukuran A4 sahaja dibenarkan masuk kedalam Peti Sebutharga JPS Daerah Klang.

6. Sila sertakan RESIT ASAL pembelian sebutharga.

7. Sebutharga akan ditutup pada 10 MAC 2021. Dokumen sebutharga hendaklah dimasukkan kedalam peti sebutharga JPS Klang tidak lewat dari jam 12.00 Tengahari pada hari tersebut. Bagi penghantaran borang sebutharga kontraktor perlulah memenuhi syarat-syarat serta mematuhi langkah-langkah seperti berikut :

     I.           Pemeriksaan suhu badan melalui ’held’ thermometer akan di lakukan dan hanya   

                  yang mempunyai suhu normal sahaja akan dibenarkan menghantar borang 

                  sebutharga.

II.                Penjarakkan sosial satu (1) meter dilaksanakan.

III.             Pemakaian topeng muka (Face Mask).

IV.             Penggunaan ’ Hand Sanitizer’

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

DAN

221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN MEJA TERKAWAL 131.39 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian