PENYELENGGARAAN KEBERSIHAN MEMOTONG RUMPUT,MEMBERSIH LONGKANG DAN SEBAGAINYA DI KAMPUNG TERSUSUN GESIR TENGAH 1,TERSUSUN GESIR TENGAH 2 DAN KG GESIR DAERAH HULU SELANGORBAGI TAHUN 2021
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS(PEMB)1/2021 |
Tarikh Iklan | 2 Mar 2021 - 9 Mar 2021 |
Tarikh Jual | 3 Mar 2021 - 9 Mar 2021 |
Tarikh Tutup | 9 Mar 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB Malaysia,Kementerian Kerja Raya Malaysia(Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan Suruhanjaya Syarikat Malaysia(SSM) yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANGAN EKONOMI NEGERI (UPEN).
Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut :
Isnin - Khamis Jumaat
8.30 pagi hingga 1.00 petang 8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00 petang hingga 3.30 petang
Mula 03/03/2021 (RABU) sehingga 09/03/2021 (SELASA) di Bahagian Pembangunan , Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor dengan membuat bayaran secara tunai berjumlah RM 10.00 (RM: SEPULUH SAHAJA).
2. Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E-Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut.
3. Bagi pembelian secara tunai, pembelian boleh dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran / Sijil Perolehan Kerja Kerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4. Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah pada sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada 09/3/2021 (SELASA). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF | 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN |
---|
DAN
Gred CIDB |
|
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |