CADANGAN MENURAP SEMULA JALAN DAN KERJA-KERJA BERKAITAN DI JALAN KUBUR CINA, KG.SENTOSA, MUKIM BATANG KALI, DALAM DAERAH HULU SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS(PEMB)4/2021 |
Tarikh Iklan | 2 Mar 2021 - 9 Mar 2021 |
Tarikh Jual | 3 Mar 2021 - 9 Mar 2021 |
Tarikh Tutup | 9 Mar 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu
Selangor yang berdaftar dengan CIDB Malaysia,Kementerian Kerja Raya
Malaysia(Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan Suruhanjaya Syarikat
Malaysia(SSM) yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANGAN EKONOMI NEGERI
(UPEN).
Dokumen
sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut :
Isnin
- Khamis
Jumaat
8.30
pagi hingga 1.00
petang
8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari
2.15 petang hingga 3.30 petang 3.00
petang hingga 3.30 petang
Mula 03/03/2021 (RABU) sehingga 09/03/2021 (SELASA) di
Bahagian Pembangunan , Pejabat
Daerah Dan Tanah Hulu Selangor dengan membuat bayaran secara tunai berjumlah RM 10.00 (RM:
SEPULUH SAHAJA).
2.
Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat
dengan menggunakan kad
kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut
harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar,
pendaftran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E-Tender. Untuk
mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke
Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen
tersebut.
3.
Bagi pembelian secara tunai , pembelian boleh dibuat di Bhg Pembangunan
Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan
kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran
/ Sijil Perolehan Kerja Kerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi
setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja
Taraf Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan
Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.
4.
Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah pada sehari sebelum
tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah
dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan di Bahagian
Pembangunan sebelum
12.00 tengah hari pada 09/3/2021 (SELASA). Tawaran yang lewat
tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian
Pembangunan, Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor di
talian 03-60641026.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB | CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |