Cetak
SH P 49/ 2021

Pemasangan Lampu Solar Di Lorong Belakang Kedai Pejabat Bandar Kuala Kubu Bharu Di Bawah Projek Inisiatif Bandar Rendah Karbon Majlis Daerah Hulu Selangor

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Roslan Bin Abd Rahman
E-mel ros.abdrahman@yahoo.com
No. Tel 03 6064 1331
Jabatan Bahagian Perolehan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Perbandaran Hulu Selangor
No. Sebut Harga SH P 49/ 2021
Tarikh Iklan 15 Mar 2021 - 24 Mar 2021
Tarikh Jual 15 Mar 2021 - 24 Mar 2021
Tarikh Tutup 24 Mar 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Perancang Bandar
Majlis Daerah Hulu Selangor
Jalan Bukit Kerajaan,
44000 Kuala Kubu Bharu,
Selangor Darul Ehsan.
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

SYARAT-SYARAT SEBUT HARGA

 

Tertakluk kepada apa-apa syarat khas yang ditetapkan di tempat lain dalam pelawaan ini, syarat-syarat am yang berikut hendaklah dipakai, melainkan setakat mana syarat-syarat am itu ditolak atau diubah dengan khususnya oleh penyebut harga

 

1.      PEMBEKALAN

 

 

Semua barang yang dibekalkan hendaklah tulen, baru dan belum digunakan.

 

2.      HARGA

 

Harga yang ditawarkan hendaklah harga bersih tidak termasuk semua diskaun dan kos tambahan yang berkaitan serta Cukai Barang Dan Perkhidmatan (CJCP).

 

 

3.      BARANG SETARA

 

 

Sebut harga boleh ditawarkan bagi barang setara yang sesuai dengan syarat butir-butir penuh diberi.

 

 

4.      PERSETUJUAN

 

 

i.         Majlis Daerah Hulu Selangor tidak terikat untuk setuju terima Sebut harga yang terendah atau mana-mana Sebut harga dan;

 

ii.         Penyebut harga hendaklah memberi kemudahan pemeriksaan atau pengujian apabila dikehendaki.

 

 

5.      PELAKSANAAN PEMBEKALAN

 

 

i.          Pembekalan oleh pihak syarikat adalah bergantung kepada jumlah yang dipesan oleh pihak Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

ii.          Pihak Majlis Daerah Hulu Selangor akan membuat pesanan awal dan tarikh pesanan juga boleh berubah mengikut keperluan sediaada di MDHS sebelum sesuatu pesanan pembekalan dilaksanakan oleh pihak syarikat.

 

iii.          Jumlah anggaran boleh berubah mengikut pesanan yang dibuat oleh pihak Majlis Daerah Hulu Selangor bagi setiap unit yang dinyatakan. Walaubagaimanapun harga tawaran tidak boleh diubah kecuali dipersetujui oleh pihak Majlis Daerah Hulu Selangor.

 

iv.          Bekalan yang dipesan hendaklah dibekalkan tidak lewat dari tempoh 7 hari selepas tarikh borang pesanan diterima oleh Kontraktor / Pemborong / Pembekal. Sekiranya terdapat kelewatan, pihak MDHS berhak mengenakan denda lewat mengikut kiraan seperti berikut: RM 50.00/sehari (denda lewat LAD)

6.      BURUH DAN PERALATAN KERJA

 

 

Pihak pembekal hendaklah membekal semua buruh dengan alat-alat kerja dan pengangkutan yang diperlukan bagi menjalankan kerja-kerja di bawah kontrak ini dan semua ini disediakan atas tanggungan dan dibiayai pembekal sendiri. Bagi memastikan kerja-kerja ini dapat diselenggara dengan teratur dan memuaskan, maka semua alatan kerja dan pengangkutan h

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL

DAN

E16 PEMASANGAN DAN PENYENGGARAAN LAMPU JALAN DAN LAMPU ISYARAT

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian