Cetak
JAI.SEL.BKP/01/053/6/1(2021-B)

MEMBEKAL, MEMASANG, MENGANALISA, MENGUJI, MENTAULIAH DAN MENYELENGGARA PERKAKASAN DAN PERISIAN ICT DI JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR (JAIS)

Pegawai Bertanggungjawab
Nama KHAIRULAZWAT BIN KHAMIS
E-mel azwat@jais.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Agama Islam Selangor
No. Sebut Harga JAI.SEL.BKP/01/053/6/1(2021-B)
Tarikh Iklan 26 Mar 2021 - 6 Apr 2021
Tarikh Jual 31 Mar 2021 - 6 Apr 2021
Tarikh Tutup 6 Apr 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT PENTADBIRAN DAN PEROLEHAN, TINGKAT 8, MENARA SELATAN, JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH, 40676 SHAH ALAM, SELANGOR
Tarikh & Masa Taklimat 30 Mar 2021 10:00
Alamat Taklimat DEWAN SAKINAH, ARAS G, MENARA SELATAN, JABATAN AGAMA ISLAM SELANGOR, BANGUNAN SULTAN IDRIS SHAH, 40676 SHAH ALAM, SELANGOR

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Sebut Harga

  1. Tawaran Adalah Dipelawa Daripada Penyebutharga-Penyebutharga Bertaraf Bumiputera Yang Sah Berdaftar Dan Masih Berkuatkuasa Dengan  Kementerian Kewangan Malaysia
  2. Bayaran Hendaklah Dibuat Melalui Sistem Penjualan Dokumen Tender  Dan Sebutharga Negeri Selangor ( Http://Tender.Selangor.gov.my).
  3.       Semua Dokumen Sebutharga Yang Dimuat Turun Bagi Tajuk Sebutharga Ini Mestilah  Dicetak Dan Diisi Dengan lengkap Sebelum Dihantar.
  4.        Dokumen Yang Telah Lengkap Diisi Hendaklah Dimasukkan Ke Dalam Sampul Surat Dan Dituliskan   Nombor Sebutharga Di Sebelah Atas Kiri Sampul Surat Tersebut Dan Dimasukkan Ke  Dalam Peti Sebutharga Di Seksyen Perolehan, Jabatan Agama Islam Selangor.
  5.        Sila Sertakan Salinan Sijil Kementerian Kewangan Malaysia Dan Resit Pembelian Borang  Sebutharga.
  6.        Jabatan Ini Tidak Bertanggungjawab Ke Atas Sebarang Kelewatan Atau Kehilangan  Mana-Mana sebutharga Yang Dikirimkan Melalui Pos.
  7.        Untuk Sebarang Pertanyaan Atau Permasalahan Sila Hubungi Seksyen Perolehan, Jais Di   Talian Pejabat 03-55143453/3430 @ Unit Teknologi Makumat di talian 03-55143445/3446
  8.          Pihak Kontraktor di WAJIBKAN HADIR TAKLIMAT di tempat berkenaan Sila pastikan Dokumen Asal dan Satu

     Salinan seperti berikut dibawa;

    -Kad Pengenalan, Lesen Asal (SSM,MOF) (Hanya penama di sahaja boleh menghadiri Sesi Taklimat  Sebutharga) WAKIL ADALAH TIDAK DIBENARKAN   ***Kegagalan untuk mengemukakan Dokumen seperti yang dinyatakan dianggap Tidak  Hadir ke Taklimat

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
210101 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (LOW END TECHNOLOGY) - SUPPLY ALL TYPES OF COMPUTER HARDWARE INCLUDING PC, NOTEBOOK, PRINTER, DOCUMENT SC

DAN


210102 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > HARDWARE (HIGH END TECHNOLOGY) - ALL TYPES OF SERVER, MAINFRAME, HIGH END PRINTERS, SAN, NAS INCLUDING MAINTENANCE

DAN

210103 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE - SUPPLY ALL COMPUTER SOFTWARE, OPERATING SYSTEM, DATABASE, OFF-THE-SHELF PACKAGES INCLUDING MAINTENANCE

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian