Cetak
PDHS(PEMB) 11/2021

CADANGAN MEMBAIKPULIH DAN MENAIKTARAF SERTA KERJA - KERJA BERKAITAN DI BALAIRAYA TAMAN SERI, MUKIM BATANG KALI, DAERAH HULU SELANGOR, SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS(PEMB) 11/2021
Tarikh Iklan 20 Apr 2021 - 26 Apr 2021
Tarikh Jual 20 Apr 2021 - 26 Apr 2021
Tarikh Tutup 26 Apr 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA, BAHAGIAN PEMBANGUNAN , PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar dengan CIDB Malaysia,Kementerian Kerja Raya
Malaysia(Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera) dan Suruhanjaya Syarikat Malaysia(SSM) yang masih sah tempohnya serta UNIT PERANCANGAN EKONOMI NEGERI (UPEN).


Dokumen sebut harga boleh diperolehi pada waktu pejabat seperti berikut :


Isnin - Khamis                                                                      Jumaat 

 8.30 pagi  hingga 1.00 petang                                        8.30 pagi hingga 12.00 tengah hari

2.15 petang hingga 3.30 petang                                     3.00 petang hingga 3.30 petang



Mula  24/4/2021(SELASA) sehingga 26/04/2021 (ISNIN)  di Bahagian Pembangunan , Pejabat Daerah Dan Tanah Hulu Selangor dengan membuat bayaran secara tunai berjumlah RM 10.00 (RM: SEPULUH SAHAJA).



2.       Harga bagi satu set dokumen sebut harga ialah RM 10.00. Pembelian boleh dibuat dengan menggunakan kad kredit atau Banking On Line melalui Sistem E-Tender sebut harga (http://tender.selangor.gov.my). Bagi kontraktor yang tidak berdaftar, pendaftran bolehlah dibuat secara on-line melalui sistem E-Tender. Untuk mendapatkan dokumen sebut harga, sila bawa bersama resit pembelian on-line ke
Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor bagi mendapatkan dokumen tersebut. 



3.      Bagi pembelian secara tunai , pembelian boleh dibuat di Bhg Pembangunan Pejabat Daerah/Tanah Hulu Selangor. Dokumen sebut harga hanya akan dikeluarkan kepada kontraktor atau wakil kontraktor yang mengemukakan Sijil Pendaftaran / Sijil Perolehan Kerja Kerajaan dari CIDB Malaysia dengan kelayakan bagi setiap Sebut Harga, Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Sijil Kontraktor Kerja Taraf Bumiputera dari Kementerian Kerja Raya Malaysia dan Maklumat Pengesahan Pendaftaran Kontraktor dengan UPEN Selangor.



4.      Tarikh akhir pembelian dokumen sebutharga adalah pada sehari sebelum tarikh tutup sebutharga. Dokumen sebutharga yang lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam peti sebut harga yang disediakan  di Bahagian Pembangunan sebelum 12.00 tengah hari pada 26/04/2021 (ISNIN). Tawaran yang lewat tidak akan dipertimbangkan. Sebarang pertanyaan bolehlah menghubungi Bahagian Pembangunan, Pejabat Daerah  / Tanah Hulu Selangor di talian 03-60641026.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian