Cetak
MBSJ.KUB.400-5/6/16

CADANGAN KERJA-KERJA PENYELENGGARAAN DAN KEBERSIHAN PERSEKITARAN: I) DEWAN SERBAGUNA MBSJ BK5, JALAN 5B/1, BANDAR KINRARA, PUCHONG, SELANGOR DARUL EHSAN. II) DEWAN SERBAGUNA MBSJ PUCHONG JAYA, JALAN BELATOK, PUCHONG, SELANGOR DARUL EHSAN

Tarikh Tajuk  
02/07/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TARIKH TUTUP TENDER / SEBUT HARGA BERIKUTAN PELAKSANAAN PKP & PKPD NEGERI SELANGOR Selanjutnya
02/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN Selanjutnya
05/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/6/16
Tarikh Iklan 25 May 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Jual 25 May 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Tutup 16 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran
adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian
Kewangan Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta
berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi
Selangor (UPEN
) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan
perkhidmatan berikut :

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter
Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor
Darul Ehsan.



Dokumen sebut harga hanya boleh
diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my  dengan harga RM 100.00 senaskah. Petender juga adalah diminta
untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya sebelum jam 12.00 tengah hari.

Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen  tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa  menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.

Selain dari itu, dokumen tender/sebut harga juga boleh dihantar dengan menggunakan perkhidmatan Pos Berdaftar/Kurier dan petender hendaklah


memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.



Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT
DAN
221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN
DAN
221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
6.16-SEBUTHARGA DEWAN BK5 + DEWAN PUCH JAYA 2021-ADDENDUM 1.29 MB application/pdf Muat Turun
AKP.MOF.SH.PIND.14 206.08 kB application/pdf Muat Turun
MAKLUMAT PETENDER MOF PIND 3 415.46 kB application/pdf Muat Turun