Cetak
MBSJ.KUB.400-5/6/18

PERKHIDMATAN PENJAGAAN KEBERSIHAN MEDAN SELERA, PASAR AWAM, TANDAS AWAM DAN KAWASAN PERSEKITARAN BAGI MEDAN SELERA JALAN RAYA 6 TAMAN SERDANG JAYA, MEDAN SELERA JALAN 7/1 SERDANG JAYA, MEDAN SELERA JALAN 18/32 TAMAN SRI SERDANG, MEDAN SELERA JALAN SRI SERDANG SELATAN TAMAN SRI SERDANG DAN PASAR AWAM JALAN SRI SERDANG TAMAN SRI SERDANG, SELANGOR DARUL EHSAN.

Tarikh Tajuk  
02/07/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TARIKH TUTUP TENDER / SEBUT HARGA BERIKUTAN PELAKSANAAN PKP & PKPD NEGERI SELANGOR Selanjutnya
02/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN Selanjutnya
05/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/6/18
Tarikh Iklan 20 May 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Jual 20 May 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Tutup 16 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga



Tawaran
adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian
Kewangan Malaysia di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta
berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi
Selangor (UPEN
) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan
perkhidmatan berikut :

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter
Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor
Darul Ehsan.



Dokumen sebut harga hanya boleh
diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my  dengan harga RM 100.00 senaskah. Petender juga adalah diminta
untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi
hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk
kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di
Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya
sebelum jam 12.00 tengah hari.

Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen  tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat
dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di
dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa  menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.

Selain dari itu, dokumen tender/sebut harga juga boleh dihantar dengan menggunakan perkhidmatan Pos Berdaftar/Kurier dan petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah
ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh
tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari.
Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.





Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF
221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT

DAN


221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN

DAN

221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
AKP.MOF.SH.PIND.14 206.08 kB application/pdf Muat Turun
Dokumen SH 4 Medan Selera & Pasar Serdang 2021-2023 10.70 MB application/pdf Muat Turun
MAKLUMAT PETENDER MOF PIND 3 415.46 kB application/pdf Muat Turun