CADANGAN KERJA - KERJA PENYELENGGARAAN SISTEM LAMPU JALAN DI PERSIARAN PUTRA BAHAGIA, SEBAHAGIAN PERSIARAN PUTRA INDAH DAN SEBAHAGIAN PERSIARAN PUTRA PERMAI BAGI PROGRAM SUSTAINABLE CITY UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA.
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
02/07/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TARIKH TUTUP TENDER / SEBUT HARGA BERIKUTAN PELAKSANAAN PKP & PKPD NEGERI SELANGOR | Selanjutnya |
02/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN | Selanjutnya |
05/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Subang Jaya |
---|---|
No. Sebut Harga | MBSJ.KUB.400-5/7/45 |
Tarikh Iklan | 31 May 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 31 May 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 16 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari) |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran
adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil
Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari
Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred,
kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit
Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran
bagi perkara berikut :
Dokumen
Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ,
Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Dokumen sebut harga hanya
boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di
http://tender.selangor.my dengan harga RM100.00 senaskah. Petender juga
adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam
laman sesawang tersebut.
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi
hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk
kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di
Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya
sebelum jam 12.00 tengah hari.
Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat
dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di
dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa
menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.
ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh
tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari.
Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH
DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL DAN E16 Pemasangan dan penyenggaraan lampu jalan dan lampu isyarat |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
1. DOKUMEN LAMPU JALAN PUTRA BAHAGIA | 529.09 kB | application/pdf | Muat Turun |
2) RINGKASAN - SH LAMPU JALAN PUTRA BAHAGIA | 9.57 kB | application/pdf | Muat Turun |
3) PRELIM SIST LAMPU JALAN PERSIARAN PUTRA BAHAGIA | 90.29 kB | application/pdf | Muat Turun |
4) BQ- SH LAMPU JALAN PUTRA BAHAGIA | 42.34 kB | application/pdf | Muat Turun |
5.PREAMBLES KERJA ELEKTRIK | 406.72 kB | application/pdf | Muat Turun |
6. AKP.CIDB.SH.PIND.14 | 306.05 kB | application/pdf | Muat Turun |
7. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 | 415.38 kB | application/pdf | Muat Turun |
8. BORANG J1 | 219.57 kB | application/pdf | Muat Turun |
DRAWING LAMPU JALAN PUTRA BAHAGIA | 1.31 MB | application/pdf | Muat Turun |