CADANGAN KERJA-KERJA MENURAP SEMULA JALAN DAN LAIN-LAIN KERJA YANG BERKAITAN DI PANGSAPURI KOS RENDAH GOODYEAR COURT 10B, USJ 14, SUBANG JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
02/07/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TARIKH TUTUP TENDER / SEBUT HARGA BERIKUTAN PELAKSANAAN PKP & PKPD NEGERI SELANGOR | Selanjutnya |
01/08/2021 | NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA MBSJ | Selanjutnya |
02/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN | Selanjutnya |
05/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Subang Jaya |
---|---|
No. Sebut Harga | MBSJ.KUB.400-5/7/66 |
Tarikh Iklan | 11 Jun 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 11 Jun 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 16 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari) |
Harga Dokumen | RM 50.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada
kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran
(SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan
Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan
pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit
Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat
tawaran bagi perkara berikut :
Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di
Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang
Jaya, Selangor Darul Ehsan.
Dokumen sebut harga hanya
boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di
http://tender.selangor.my dengan harga RM 50.00 senaskah. Petender
juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam
laman sesawang tersebut.
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi
hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat dan bertanda dengan tajuk
kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalam Peti Tender/Sebut harga di
Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya
sebelum jam 12.00 tengah hari.
Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat
dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di
dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa
menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.
ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh
tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari.
Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
1. DOKUMEN KPKT JLN COURT 10 | 518.97 kB | application/pdf | Muat Turun |
2. AKP.CIDB.SH.PIND.14 | 306.53 kB | application/pdf | Muat Turun |
3. PREAMBLES | 72.69 kB | application/pdf | Muat Turun |
4. RINGKASAN KPKT JLN COURT 10 | 141.39 kB | application/pdf | Muat Turun |
5. PRELIM KPKT JLN COURT 10 | 19.22 kB | application/pdf | Muat Turun |
6. BQ KPKT JLN COURT 10 | 37.66 kB | application/pdf | Muat Turun |
8. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 | 415.38 kB | application/pdf | Muat Turun |
9. PELAN LOKASI | 731.57 kB | application/pdf | Muat Turun |