CADANGAN PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN DAN KEBERSIHAN PERSEKITARAN : i. LAMAN SUKAN MBSJ, USJ 1, SUBANG JAYA, ii. DEWAN SERBAGUNA MBSJ, SS 15/4, SUBANG JAYA, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Norazilah Misbah |
E-mel | norazilah@mbsj.gov.my |
No. Tel | 03-80264382 |
Jabatan | KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
02/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN | Selanjutnya |
05/08/2021 | MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA | Selanjutnya |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Majlis Bandaraya Subang Jaya |
---|---|
No. Sebut Harga | MBSJ.KUB. 400-5/6/19 |
Tarikh Iklan | 15 Jul 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 15 Jul 2021 - 16 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 16 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari) |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 100.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan perkhidmatan berikut :
Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ,Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my dengan harga RM 100.00 senaskah. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalamsampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalamPeti Tender/Sebut harga di Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, MajlisBandaraya Subang Jaya sebelum jam 12.00 tengah hari.
Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.
Selain dari itu, dokumen tender/sebut harga juga boleh dihantar dengan menggunakan perkhidmatan Pos Berdaftar/Kurier dan petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari.Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.
Kod-Kod Bidang
Kod Bidang MOF |
221001 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > PEMBERSIHAN BANGUNAN DAN PEJABAT DAN 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN DAN 221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH |
---|
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
6.19-SH LAMAN SUKAN MBSJ USJ 1 DAN DEWAN SERBAGUNA MBSJ SS15 | 3.17 MB | application/pdf | Muat Turun |
AKP.MOF.SH.PIND.14 | 206.08 kB | application/pdf | Muat Turun |
MAKLUMAT PETENDER MOF PIND 3 | 415.46 kB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |