Cetak
PDTK/PF/NEGERI/KG BARU/19/2021

KERJA-KERJA MEMBINA DAN MENYIAPKAN BALAIRAYA MPKK BAGAN HAILAM DAN LAIN-LAIN KERJA BERKAITAN DI KAMPUNG BAGAN HAILAM, PELABUHAN KLANG

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Noridah Ismail
E-mel noridahismail@selangor.gov.my
No. Tel 03-33711963
Jabatan Pembangunan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Klang
No. Sebut Harga PDTK/PF/NEGERI/KG BARU/19/2021
Tarikh Iklan 3 Aug 2021 - 12 Aug 2021
Tarikh Jual 3 Aug 2021 - 12 Aug 2021
Tarikh Tutup 12 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PETI SEBUTHARGA, LOBI BELAKANG SECARA PANDU LALU (BERDEKATAN VAN BAYARAN HASIL PANDU LALU) PETI SEBUTHARGA AKAN DILETAKKAN BERMULA PADA 11 OGOS 2021 (WAKTU BEKERJA BERMULA JAM 9.00 PAGI) DAN 12 OGOS 2021 (SEHINGGA PUKUL 12.00 TENGAHARI)
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    KLANG SAHAJA
Harga Dokumen RM 30.00

Syarat Sebut Harga

Semua KontraktorBumiputera yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor(PKK)/Satu Pendaftaran Kontraktor (SSPK) Gred G1 beralamat di NEGERI SELANGOR Daerah Klang adalah dijemput untuk mengemukakan  Sebutharga bagiPelaksanaanInfrastruktur seperti di atas.

2. Kontraktoryanglayak hendaklah mematuhi syarat-syarat seperti berikut :

(i) KontraktormestilahBumiputra Kelas F yang berdaftar dengan Pusat Khidmat Kontraktor PKK)

(ii)kontraktormestilahmemastikan lesen  masih lagi berkuatkuasa sepanjang perolehantawaran diproses.

(iii)Kontraktormestilahmempunyai Gred  dan Kategori mengikut Sistem Satu PendaftaranKontraktor(SSPK) yang berkaitan.

3.Kontraktordikehendakimemastikan semua dokumen berikut masih berkuatkuasasekurang-kurangnya 3 bulandari tempoh pembelian borang sebut harga:

 i.       Sijil asal PerolehanKerjaKerajaan (SPKK) yang dikeluarkan oleh Lembaga Pembangunan

ii.       CopPemborong/Kontraktor  

iii.     Wajibkemukakan tiga (3)bulan salinan penyata kewangan terkini semasakemukakan sebutharga – Bulan APRIL 2021, MEI 2021 DAN JUN 2021.(Penyata perludisahkan(cop)oleh Pihak Bank. Penyata yang di scan tidak diterima. Wajib mengemukakan resit pembelian dokumensebut harga dan profail syarikat.

iv.       ProfailSyarikat perludiikat bersama Dokumen Sebutharga, Salinan Pendaftaran UPEN

 

4.Borang/DokumenSebutHarga boleh dibeli dengan hargaRM30.00 dengan menggunakan kadkredit melalui sistem e-tender/sebutharga (http://tender.selangor.gov.my). Semuadokumen sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilahdicetak dan  diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

5.Borang/DokumenSebutHarga tidak boleh dibeli pada tarikh tutup.

6. Bagi kontraktoryangtidak berdaftar,pendaftaran boleh dibuat secara on line melalui sistem  e-tender/sebutharga berkenaan.

7. Naskah tawaran boleh dirujuk terlebihdahulu sebelum membuat pembelian di website 

  8. Sila kembalikan Borang Sebut Harga yang telah diisi dengan lengkap ke dalam sampul serta ditulis nombor rujukantenderke dalam Peti Sebut Harga yang telah disediakan di LOBI BELAKANG SECARA PANDU LALU (BERDEKATAN VAN PANDU LALU HASIL) Pejabat Daerah dan Tanah Klang dan;

   9. Borang Sebut Harga yang lewat dikembalikanTIDAK akan dipertimbangkan   untuk menyertai Sebut Harga ini.

 10. Kontraktor-kontraktor yang telah mendapat Kerja Sebutharga pada tahun 2021, dipohon supaya tidak menyertai tawaran sebutharga ini bagi memberi peluang kepada kontraktor-kontraktor yang masih belum mendapat sebarang kerja projek pada tahun 2021. 

  11. Kegagalan tuan  mematuhi syarat-syaratberkenaan menyebabkandokumen tawaran tidak akan dikeluarkan atau penyertaantuan dalam tawaranberkaitan akan dibatalkan.

*Catatan Segala

pembelian / perolehandokumen sebutharga yang tidak sah / tidak melaluisistem,tindakan sewajarnyaboleh dikenakan ke atas lesen pendaftaran tuan

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B04 KERJA AM BANGUNAN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
DOKUMEN SEBUTHARGA 192021 CONTOH 732.05 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian