Cetak
MBSJ.KUB.400-5/6/48

PERKHIDMATAN PENYELENGGARAAN DAN KEBERSIHAN PERSEKITARAN : i. DEWAN SERBAGUNA MBSJ, PUCHONG INDAH 2/5, PUCHONG, SELANGOR DARUL EHSAN ii. PADANG BOLA SEPAK MBSJ, JALAN INTAN 1/12, TAMAN PUCHONG INTAN, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Norazilah Misbah
E-mel norazilah@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
02/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN LANJUTAN TENDER/SEBUT HARGA & SOP PENYERAHAN DOKUMEN Selanjutnya
05/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN TARIKH AKHIR SERAHAN DOKUMEN TENDER/ SEBUT HARGA Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/6/48
Tarikh Iklan 15 Jul 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Jual 15 Jul 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Tutup 16 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 100.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada syarikat-syarikat yang berdaftar dengan  Kementerian Kewangan Malaysia (MOF) di dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi menjalankan perkhidmatan berikut :

Dokumen Meja Tawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ,Persiaran Perpaduan USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen sebut harga hanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my  dengan harga RM100.00 senaskah. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalamsampul surat dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan dan dimasukkan ke dalamPeti Tender/Sebut harga di Jabatan Kontrak Dan Ukur Bahan, Aras 3, MajlisBandaraya Subang Jaya sebelum jam 12.00 tengah hari.

Adalah dimaklumkan juga bahawa, selaras dengan arahan dari pihak kerajaan berkenaan pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan Diperketatkan (PKPD), Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan Fasa 1 Pelan Pemulihan Negara (PPN), semua penyerahan dokumen  tender/sebut harga hendaklah diserahkan selepas tempoh PKPD/PKP/PPN tamat dan tarikh tutup akan dimaklumkan dari masa ke semasa sepertimana di dalam Sistem Tender Online Selangor. Petender dimohon untuk sentiasa  menyemak dari masa ke semasa tarikh tutup sebenar di dalam Sistem ini.

Selain dari itu, dokumen tender/sebut harga juga boleh dihantar dengan menggunakan perkhidmatan Pos Berdaftar/Kurier dan petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan di dalam Arahan Kepada Petender sebelum atau pada tarikh tutup tender/sebut harga selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari.

Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF 221002 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MEMBERSIH KAWASAN
DAN
221003 PERKHIDMATAN > KHIDMAT KEBERSIHAN DAN RAWATAN > MENGANGKAT SAMPAH

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
6.48-SH DEWAN PUCHONG INDAH & PDG PUCHONG INTAN 2021-ADDENDA NO. 01 1.99 MB application/pdf Muat Turun
AKP.MOF.SH.PIND.14 206.08 kB application/pdf Muat Turun
MAKLUMAT PETENDER MOF PIND 3 415.46 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian