KERJA MENGGANTI PAGAR DI KUARTERS JKR 901 JKRSB DAN 902 JKRSB, JALAN PEGAWAI, SUNGAI BESAR, DAERAH SABAK BERNAM, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NORJANATON BINTI SARPAN |
E-mel | norjanaton@jkr.gov.my |
No. Tel | 03-32242581 |
Jabatan | BHGN. UKUR BAHAN, JKR SABAK BERNAM |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | 41/2021 |
Tarikh Iklan | 22 Jul 2021 - 5 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 27 Jul 2021 - 3 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 4 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
UNIT UKUR BAHAN, JKR SABAK BERNAM, 45300 SUNGAI BESAR. SELANGOR DARUL EHSAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | SABAK BERNAM SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1. Sebutharga adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB)
memegang Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan(SPKK) dalam Gred G1, Kategori CE DAN/ATAU B, Pengkhususan CE21, DAN B24 ATAU CE32 DAN Sijil Taraf Bumiputera (STB) dari Bahagian Pembangunan Kontraktor & Usahawan (BPKU) Kementerian Pembangunan Usahawan dan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) pendaftaran syarikat beralamat di DAERAH SABAK BERNAM sahaja yang dibenarkan untuk membeli dokumen sebutharga.
Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
2. Dokumen Sebutharga boleh didapati bermula dari Tarikh 27hbJulai 2021 sehingga 03hb Ogos 2021 secara ONLINE SAHAJA di laman Web Sistem Tender Online Selangor 2.0 https://tender.selangor.my. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RINGGIT MALAYSIA SEPULUH SAHAJA (RM 10.00) melalui kemudahan Kad Kredit Visa, Master Kad dan FPX. Tiada taklimat danlawatan tapak diadakan. KEBENARAN KHAS hendaklah dipohon sebelum membeli dokumen sebutharga dan dikemukakan bersama tawaran sebutharga semasa menghantar dokumen sebutharga. Kontraktor hendaklah mengemukakan surat kelulusan dari CIDB bagi tujuan tersebut.
3. Dokumen yang telah dimuat turun hendaklah dibukukan dansenarai lampiran yang perlu disertakan hendaklah mematuhi sepertimana yang
terdapat dalam senarai semakan.
4. Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan hendaklah mencatit No. Rujukan Sebutharga di sebelah penjuru kiri sampul tersebut. Dokumen hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tawaran Sebutharga di pejabat JKR Sabak Bernam tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 04hb Ogos 2021(TarikhTutup).
5. Sekiranya serahan tangantidak dapat dilakukan, Dokumen Sebutharga hendaklah dihantar dengan menggunakan POS BERDAFTAR/ KURIER, Kontraktor/Pembekal hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada Tarikh Tutup sebutharga yang ditetapkan selewat-lewatnya sebelum atau pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut
tidak akan dilayan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM
DAN B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN ATAU CE32 KERJA PENYELENGGARAAN KEJURUTERAAN AWAM |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
Dokumen Meja Sebutharga | 1.04 MB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Kuantiti BQ | 72.01 kB | application/pdf | Muat Turun |
SOP Tapak Bina | 3.49 MB | application/pdf | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |