Cetak
41/2021

KERJA MENGGANTI PAGAR DI KUARTERS JKR 901 JKRSB DAN 902 JKRSB, JALAN PEGAWAI, SUNGAI BESAR, DAERAH SABAK BERNAM, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORJANATON BINTI SARPAN
E-mel norjanaton@jkr.gov.my
No. Tel 03-32242581
Jabatan BHGN. UKUR BAHAN, JKR SABAK BERNAM
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Sabak Bernam
No. Sebut Harga 41/2021
Tarikh Iklan 22 Jul 2021 - 5 Aug 2021
Tarikh Jual 27 Jul 2021 - 3 Aug 2021
Tarikh Tutup 4 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT UKUR BAHAN,
JKR SABAK BERNAM,
45300 SUNGAI BESAR.
SELANGOR DARUL EHSAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    SABAK BERNAM SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Sebutharga adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB)
memegang Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan(SPKK)  dalam Gred G1, Kategori CE DAN/ATAU B, Pengkhususan CE21, DAN B24 ATAU CE32 DAN Sijil Taraf Bumiputera (STB) dari Bahagian Pembangunan Kontraktor & Usahawan (BPKU) Kementerian Pembangunan Usahawan dan Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) pendaftaran  syarikat beralamat di DAERAH SABAK BERNAM sahaja yang dibenarkan untuk membeli dokumen sebutharga.

Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.


2. Dokumen Sebutharga boleh didapati bermula dari Tarikh 27hbJulai 2021 sehingga 03hb Ogos 2021 secara ONLINE SAHAJA di laman Web Sistem Tender Online  Selangor 2.0 https://tender.selangor.my. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RINGGIT MALAYSIA SEPULUH SAHAJA (RM 10.00) melalui kemudahan Kad Kredit Visa, Master Kad dan FPX.  Tiada taklimat danlawatan tapak diadakan. KEBENARAN KHAS hendaklah dipohon sebelum membeli dokumen sebutharga dan dikemukakan bersama tawaran sebutharga semasa menghantar dokumen sebutharga. Kontraktor hendaklah mengemukakan surat kelulusan dari CIDB bagi tujuan tersebut.

3. Dokumen yang telah dimuat turun hendaklah dibukukan dansenarai lampiran yang perlu disertakan hendaklah mematuhi sepertimana yang
terdapat dalam senarai semakan.

4. Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan hendaklah mencatit No. Rujukan Sebutharga di sebelah penjuru kiri sampul tersebut. Dokumen hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tawaran Sebutharga di pejabat JKR Sabak Bernam tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 04hb Ogos 2021(TarikhTutup).

5. Sekiranya serahan tangantidak dapat dilakukan, Dokumen Sebutharga hendaklah dihantar dengan menggunakan POS BERDAFTAR/ KURIER, Kontraktor/Pembekal hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada Tarikh Tutup sebutharga yang ditetapkan selewat-lewatnya sebelum atau pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut
tidak akan dilayan.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

DAN

B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

ATAU

CE32 KERJA PENYELENGGARAAN KEJURUTERAAN AWAM

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Dokumen Meja Sebutharga 1.04 MB application/pdf Muat Turun
Senarai Kuantiti BQ 72.01 kB application/pdf Muat Turun
SOP Tapak Bina 3.49 MB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian