Cetak
MPKj T 9/2021

KERJA-KERJA MENAIKTARAF SISTEM PERPARITAN DI KAMPUNG BUKIT DUKUNG, MUKIM CHERAS, DAERAH HULU LANGAT, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Dya Diyana Bt Mawardi
E-mel dyadiyana@mpkj.gov.my
No. Tel 03-87377899
Jabatan BAHAGIAN PENGURUSAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Tender

Petender Majlis Perbandaran Kajang
No. Tender MPKj T 9/2021
Tarikh Iklan 20 Aug 2021 - 30 Sep 2021
Tarikh Jual 9 Sep 2021 - 30 Sep 2021
Tarikh Tutup 30 Sep 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Menggunakan perkhidmatan POS BERDAFTAR/ KURIER sahaja.
Alamat : Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Kajang (Peti Sebutharga/ Tender), Aras Bawah, Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan.
Tarikh & Masa Taklimat 1 Sep 2021 17:00
Alamat Taklimat Petender diminta untuk mengisi “google form” untuk T 9/2021 sebelum/ pada 1 September 2021 jam 5 petang. (Kebenaran Khas Tidak Dibenarkan)

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 350.00

Syarat Tender

Tawaran ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang memiliki Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (SPPK), dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan dan memiliki Sijil Taraf Bumiputera dari Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (BPKU), atau syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan bagi perolehan yang berkenaan. Kontraktor / syarikat juga perlu berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN) Selangor dan masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja / perkhidmatan / bekalan.

DOKUMEN MEJA TERKAWAL

Dokumen Meja Terkawal boleh disemak di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my

Petender terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Dokumen Tawaran.

Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.

Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup tender. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di muka surat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.

TEMPOH PENJUALAN DOKUMEN TAWARAN

MPKj T 8/2021: Tempoh penjualan Dokumen Tawaran adalah pada 6 SEPTEMBER 2021 HINGGA 27 SEPTEMBER 2021. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut.

MPKj T 9/2021: Tempoh penjualan Dokumen Tawaran adalah pada 9 SEPTEMBER 2021 HINGGA 30 SEPTEMBER 2021. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut.

TARIKH PENYERAHAN

Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan. Petender hendaklah menghantar Dokumen tersebut seperti ketetapan berikut MPKj T 8/2021 SEBELUM atau PADA 27 SEPTEMBER 2021 (ISNIN) JAM 12.00 TENGAHARI dan MPKj T 9/2021 SEBELUM atau PADA 30 SEPTEMBER 2021 (KHAMIS) JAM 12.00 TENGAHARI (sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan). Dokumen Tawaran hendaklah dihantar dengan menggunakan perkhidmatan POS BERDAFTAR/ KURIER sahaja dan memastikan Dokumen tersebut selamat tiba di alamat seperti berikut :

Yang Dipertua

Majlis Perbandaran Kajang

(Peti Sebutharga/ Tender)

Aras Bawah, Bahagian Bekalan Dan Perolehan

Menara MPKj

Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih

43000 Kajang

Selangor Darul Ehsan

“Google form” untuk projek MPKj T 9/2021

https://forms.gle/WuLA37vUGorv66rL6

Petender diminta untuk mengisi “google form” untuk T 9/2021 sebelum/ pada 1 September 2021 jam 5 petang. (Kebenaran  Khas Tidak Dibenarkan)

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G6) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM 10,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN

DAN

CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM

DAN

CE34 KERJA PEMASANGAN KONKRIT PRA TUANG

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian