KERJA-KERJA MENAIKTARAF SISTEM PERPARITAN DI KAMPUNG BUKIT DUKUNG, MUKIM CHERAS, DAERAH HULU LANGAT, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Dya Diyana Bt Mawardi |
E-mel | dyadiyana@mpkj.gov.my |
No. Tel | 03-87377899 |
Jabatan | BAHAGIAN PENGURUSAN KONTRAK DAN UKUR BAHAN |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Tender
Petender | Majlis Perbandaran Kajang |
---|---|
No. Tender | MPKj T 9/2021 |
Tarikh Iklan | 20 Aug 2021 - 30 Sep 2021 |
Tarikh Jual | 9 Sep 2021 - 30 Sep 2021 |
Tarikh Tutup | 30 Sep 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
Menggunakan perkhidmatan POS BERDAFTAR/ KURIER sahaja. Alamat : Yang Dipertua, Majlis Perbandaran Kajang (Peti Sebutharga/ Tender), Aras Bawah, Bahagian Bekalan Dan Perolehan, Menara MPKj, Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih, 43000 Kajang, Selangor Darul Ehsan. |
Tarikh & Masa Taklimat | 1 Sep 2021 17:00 |
Alamat Taklimat |
Petender diminta untuk mengisi “google form” untuk T 9/2021 sebelum/ pada 1 September 2021 jam 5 petang. (Kebenaran Khas Tidak Dibenarkan)
Kehadiran taklimat adalah diwajibkan |
Kebenaran Khas | |
Harga Dokumen | RM 350.00 |
Syarat Tender
Tawaran ini adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor yang memiliki Sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (SPPK), dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan dan memiliki Sijil Taraf Bumiputera dari Bahagian Pembangunan Kontraktor dan Usahawan (BPKU), atau syarikat-syarikat yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) dalam bidang dan jenis pendaftaran yang berkaitan bagi perolehan yang berkenaan. Kontraktor / syarikat juga perlu berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi (UPEN) Selangor dan masih dibenarkan membuat tawaran buat masa ini bagi kerja / perkhidmatan / bekalan.
DOKUMEN MEJA TERKAWAL
Dokumen Meja Terkawal boleh disemak di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my
Petender terlebih dahulu dikehendaki mendaftar secara atas talian di laman sesawang http://tender.selangor.gov.my dan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) sebelum membeli Dokumen Tawaran.
Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
Pembelian Dokumen Tawaran secara atas talian diwajibkan melampirkan salinan resit asal bayaran semasa tarikh tutup tender. Resit tersebut hendaklah dilampirkan di muka surat hadapan dokumen. Kegagalan berbuat demikian boleh menyebabkan Dokumen Tawaran ditolak.
TEMPOH PENJUALAN DOKUMEN TAWARAN
MPKj T 8/2021: Tempoh penjualan Dokumen Tawaran adalah pada 6 SEPTEMBER 2021 HINGGA 27 SEPTEMBER 2021. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut.
MPKj T 9/2021: Tempoh penjualan Dokumen Tawaran adalah pada 9 SEPTEMBER 2021 HINGGA 30 SEPTEMBER 2021. Dokumen Tawaran tidak akan dikeluarkan selepas dari tarikh tersebut.
TARIKH PENYERAHAN
Dokumen Tawaran yang telah lengkap diisi hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat bermeteri dan bertanda dengan tajuk kerja berkenaan. Petender hendaklah menghantar Dokumen tersebut seperti ketetapan berikut MPKj T 8/2021 SEBELUM atau PADA 27 SEPTEMBER 2021 (ISNIN) JAM 12.00 TENGAHARI dan MPKj T 9/2021 SEBELUM atau PADA 30 SEPTEMBER 2021 (KHAMIS) JAM 12.00 TENGAHARI (sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan). Dokumen Tawaran hendaklah dihantar dengan menggunakan perkhidmatan POS BERDAFTAR/ KURIER sahaja dan memastikan Dokumen tersebut selamat tiba di alamat seperti berikut :
Yang Dipertua
Majlis Perbandaran Kajang
(Peti Sebutharga/ Tender)
Aras Bawah, Bahagian Bekalan Dan Perolehan
Menara MPKj
Jalan Cempaka Putih, Off Jalan Semenyih
43000 Kajang
Selangor Darul Ehsan“Google form” untuk projek MPKj T 9/2021:
https://forms.gle/WuLA37vUGorv66rL6
Petender diminta untuk mengisi “google form” untuk T 9/2021 sebelum/ pada 1 September 2021 jam 5 petang. (Kebenaran Khas Tidak Dibenarkan)
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN
DAN CE21 KERJA-KERJA AM KEJURUTERAAN AWAM DAN CE34 KERJA PEMASANGAN KONKRIT PRA TUANG |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |