Cetak
SH/SUKSEL/24-2021

SEBUT HARGA KERJA-KERJA PEMBAIKAN DAN PENYELENGGARAAN SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN BAGI DUA (2) UNIT KUARTERS KERAJAAN NEGERI SELANGOR SEKSYEN 6 SHAH ALAM

Pegawai Bertanggungjawab
Nama HURUL AINI BINTI JAAFAR
E-mel hurul@selangor.gov.my
No. Tel
Jabatan
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat SUK Selangor
No. Sebut Harga SH/SUKSEL/24-2021
Tarikh Iklan 9 Aug 2021 - 17 Aug 2021
Tarikh Jual 9 Aug 2021 - 17 Aug 2021
Tarikh Tutup 17 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar PEJABAT SETIAUSAHA KERAJAAN NEGERI SELANGOR, UNIT PENTADBIRAN, BAHAGIAN KHIDMAT PENGURUSAN, TINGKAT 18, BANGUNAN SULTAN SALAHUDDIN ABDUL AZIZ SHAH, 40503 SHAH ALAM, SELANGOR
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

TAJUK SEBUT HARGA

SEBUT HARGA KERJA-KERJA PEMBAIKAN DAN PENYELENGGARAAN SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN BAGI DUA (2) UNIT KUARTERS KERAJAAN NEGERI SELANGOR SEKSYEN 6 SHAH ALAM 

No.Sebut Harga

SH/SUKSEL/24-2021

 

Syarat Kelayakan

Berdaftar dengan CIDB Kelas G1

Kategori B - B24 (Kerja Penyelenggaraan Bangunan)

CIDB Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)

SIjil Kontraktor Kerja Bertaraf Bumiputera (STB)

Tarikh Buka 

09 Ogos 2021 (Isnin)

 

Borang permohonan boleh dimuat turun dan dicetak melalui sistem pada 09 Ogos 2021 (Isnin)

e-tender/ sebutharga (http://tender.selangor.gov.my) 

 

Tarikh Tutup

17 Ogos 2021 (Selasa)

 

Bahagian Khidmat Pengurusan

Tingkat 18, Bangunan SSAAS,

40503 Shah Alam.

* melalui peti yang disediakan 

* Semua Dokumen Sebutharga yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar.

* SEMUA KONTRAKTOR ADALAH DIWAJIBKAN BERDAFTAR DI SISTEM PENJUALAN TENDER DAN SEBUTHARGA SEBELUM BOLEH MEMBELI DOKUMEN       (http://tender.selangor.gov.my)

* Semua Dokumen yang dimuat turun bagi tajuk sebutharga ini mestilah dicetak dan diisi dengan lengkap sebelum dihantar. SETIAP SYARIKAT YANG INGIN MENYERTAI SEBUT HARGA INI DIBENARKAN MEMBUAT LAWATAN TAPAK SECARA PERSENDIRIAN BAGI TUJUAN MENGENAL PASTI LOKASI DAN KEADAAN PREMIS.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian