Cetak
JPS/N/ICT/P(13)/46/2021 (SH)

SEBUTHARGA KERJA - KERJA MEMBINA, MENAIK TARAF, MEMASANG,MENGUJI JALAN, DAN MENTAULIAH SISTEM KESELAMATAN KAMERA LITAR TERTUTUP (IP CAMERA) SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI RUMAH PAM JABATAN PENGAIRAN DAN SALIRAN NEGERI SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Admin JPS Negeri Selangor
E-mel admin@waterselangor.gov.my
No. Tel 0355447352
Jabatan JPS Shah Alam
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Pengairan dan Saliran
No. Sebut Harga JPS/N/ICT/P(13)/46/2021 (SH)
Tarikh Iklan 10 Aug 2021 - 16 Aug 2021
Tarikh Jual 16 Aug 2021 - 24 Aug 2021
Tarikh Tutup 24 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Pejabat Pengarah Pengairan dan Saliran Negeri Selangor,Tingkat 5, Blok Podium Selatan, Bangunan SSAAS, 40626 Shah Alam, Selangor Darul Ehsan.
Tarikh & Masa Taklimat 16 Aug 2021 11:00
Alamat Taklimat ONLINE google meets https://meet.google.com/otg-apvo-tog

Kehadiran taklimat adalah diwajibkan
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1. Pembekal-pembekal dan syarikat dikehendaki terlebih dahulu mendaftar secara On-Line di laman web http://tender.selangor.gov.my dan diluluskan       oleh mana-mana Agensi Kerajaan Negeri Selangor.

2. Tawaran adalah dipelawa daripada penyebutharga-penyebutharga yang sah berdaftar dan masih berkuatkuasa dengan Kementerian Kewangan               Malaysia dalam bidang bekalan/perkhidmatan di bawah Kepala 210105 dan 210106

3. TAKLIMAT WAJIB untuk Sebutharga ini adalah DIWAJIBKAN kepada PENAMA di dalam Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK)/Sijil Akuan Pendaftaran     Syarikat, Kementerian Kewangan sahaja boleh menghadiri taklimat sebutharga.

4. Syarikat TIDAK BOLEH MEWAKILKAN pegawai selain daripada penama dalam Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat, Kementerian Kewangan. Taklimat wajib akan diadakan secara online menggunakan aplikasi meets google seperti berikut :

        Tarikh : 16hb Ogos 2021.

        Masa   :  11.00 pagi

        Link taklimat online : https://meet.google.com/otg-apvo-tog

       Tempat : Di tempat masing2

5. PENTING : Sebutharga yang lengkap hendaklah mengandungi maklumat-maklumat berikut yang merupakan syarat utama sekiranya                                                      gagal dikemukakan akan menyebabkan dokumen tawaran ditolak sama sekali. Maklumat tersebut adalah seperti berikut :

                      a) RESIT ASAL PEMBELIAN DOKUMEN YANG BERCETAKAN KOMPUTER, dan

                      b) Segala tawaran Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam satu sampul surat berlakri tajuk dan no                                  sebutharga ini dan dimasukkan dua borang sebutharga seperti dibawah yang dicatat :

                             i) Borang Ringkasan Sebutharga JPS/N/ICT/P(13)/46/2021 (SH)

                             ii) Borang Spesifikasi Teknikal JPS/N/ICT/P(13)/46/2021 (SH)

6. Dokumen sebutharga yang telah lengkap, hendaklah dihantar ke Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor, Tingkat 5, Blok Podium    Selatan, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, 40626 Shah Alam, Selangor tidak lewat daripada JAM 12.00 TENGAHARI pada tarikh tutup yang telah dinyatakan.

7. Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor tidak terikat untuk memilih sebarang nilai tawaran harga sama ada yang terendah atau yang sebaliknya.

8. Sekiranya tiada sebarang jawapan yang diterima selepas tempoh 90 hari dari tutup tawaran, maka tawaran adalah dianggap tidak berjaya.

9. Sebarang pertanyaan hendaklah dikemukakan ke Bhgn Pengurusan Maklumat Jabatan Pengairan dan Saliran Negeri Selangor ditalian 03-55447383

 

Kod-Kod Bidang

Kod Bidang MOF

210105 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > TELECOMMUNICATION/NETWORKING-SUPPLY PRODUCT, INFRASTRUCTURE, SERVICES INCLUDING MAINTENANCE (LAN/WAN/INTERNET/WIRE
DAN
210106 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > DATA MANAGEMENT PROVIDE SERVICES INCLUDING DISASTER

DAN

210104 ICT > BEKALAN DAN PERKHIDMATAN BAGI SEKTOR TEKNOLOGI MAKLUMAT DAN KOMUNIKASI > PERALATAN DAN KELENGKAPAN KOMPUTER, PERKAKASAN DAN KOMPONEN > SOFTWARE/SYSTEM DEVELOPMENT/CUSTOMIZATION AND MAINTENANCE INCLUDING DATA ENTRY, DATA PROCESSING

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Dokumen Meja 956.92 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian