Cetak
MBSJ.KUB.400-5/7/87

KERJA PENYELENGGARAAN POKOK AMENITI BERISIKO DI BANDAR KINRARA & PUNCAK JALIL (PUJ) DI DALAM BP 4 & 6 ZON 18 UNTUK MAJLIS BANDARAYA SUBANG JAYA SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Ahmad Azri Bin Abdul Hamid
E-mel ahmad.azri@mbsj.gov.my
No. Tel 03-80264382
Jabatan KONTRAK DAN UKUR BAHAN
Tarikh Tajuk  
25/08/2021 MBSJ : NOTIS MAKLUMAN SERAHAN DOKUMEN TENDER/SEBUT HARGA Selanjutnya

Maklumat Sebut Harga

Petender Majlis Bandaraya Subang Jaya
No. Sebut Harga MBSJ.KUB.400-5/7/87
Tarikh Iklan 13 Aug 2021 - 26 Aug 2021
Tarikh Jual 13 Aug 2021 - 26 Aug 2021
Tarikh Tutup 26 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar Jabatan Kontrak dan Ukur Bahan, Aras 3, Majlis Bandaraya Subang Jaya (Sebelum jam 12:00 tengah hari)
Kebenaran Khas
Harga Dokumen RM 50.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa daripada kontraktor-kontraktor yang mempunyai Sijil Perakuan Pendaftaran (SPP) dan Sijil Perolehan Kerajaan (SPKK) dari Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) dalam gred, kategori dan pengkhususan berkaitan serta berdaftar dengan Unit Perancang Ekonomi Selangor (UPEN) dan masih dibenarkan membuat tawaran bagi perkara berikut :

Dokumen MejaTawaran boleh dirujuk di Kaunter Informasi, Aras 1, MBSJ, Persiaran Perpaduan, USJ 5, 47610 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan. Dokumen tender/sebut hargahanya boleh diperolehi secara dalam talian melalui laman sesawang di http://tender.selangor.my. Petender juga adalah diminta untuk mengemaskini maklumat-maklumat syarikat di dalam laman sesawang tersebut.

 

Memandangkan situasi sekarang yang masih berada dalam Pelan Pemulihan Negara (PPN) susulan penularan wabak Covid-19, adalah dimaklumkan juga bahawa semua penyerahan dokumen  tender/sebut harga hendaklah diserahkan mengikut prosedur yang ditetapkan oleh MBSJ berdasarkan arahan dari masa ke semasa. Petender hendaklah sentiasa menyemak di sistem e-tender Selangor ini dan email yang telah didaftarkan berkenaan makluman serahan dokumen tawaran.  Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebut tidak akan dilayan. Ini adalah bagi tujuan pematuhan MBSJ kepada Garis Panduan Prosedur Operasi Standard (SOP) yang ditetapkan oleh Kerajaan.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB CE14 LANSKAP

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
1. DOK SH POKOK AMENITI PUJ BP 4 & 6 ZON 18 - G1 574.40 kB application/pdf Muat Turun
2. AKP.CIDB.SH.PIND.14 225.27 kB application/pdf Muat Turun
3. PREAMBLES 12.03 kB application/pdf Muat Turun
4. JKH 206.99 kB application/pdf Muat Turun
5. PENENTUAN KERJA 688.59 kB application/pdf Muat Turun
6. DAY WORKS RATE 106.24 kB application/pdf Muat Turun
7. MAKLUMAT PETENDER CIDB PIND 2 415.87 kB application/pdf Muat Turun
BORANG J1 & K1 PUJ BP 4 & 6 ZON 18 - G1 151.69 kB application/pdf Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian