CADANGAN MENAIKTARAF DAN MEMBAIKPULIH GALERI SEJARAH & GALERI SENI KUALA KUBU BHARU SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN JKR 111, JALAN SYED MASHOR, MUKIM KUALA KUBU BHARU, HULU SELANGOR, SELANGOR
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | Nor Hazwani Binti Mohd Razali |
E-mel | hazwanirazali@selangor.gov.my |
No. Tel | 0360641026 |
Jabatan | pdths |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Pejabat Daerah Hulu Selangor |
---|---|
No. Sebut Harga | PDHS (PEMB) 32/2021 |
Tarikh Iklan | 16 Aug 2021 - 24 Aug 2021 |
Tarikh Jual | 17 Aug 2021 - 24 Aug 2021 |
Tarikh Tutup | 24 Aug 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar | BAHAGIAN PEMBANGUNAN,PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR,JALAN BUKIT KERAJAAN |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja | HULU SELANGOR SAHAJA |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar serta mempunyai sijil daripada Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN), Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM (CIDB)), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) dan Sijil Taraf Bumiputera (STB) yang masih sah tempoh bagi menyertai sebut harga seperti yang berikut:
Mulai 17 Ogos 2021 (SELASA) hingga 24 Ogos 2021 (SELASA), dokumen sebut harga boleh diperoleh dengan cara pembelian secara dalam talian dan dimuat turun melalui Sistem Tender Online Selangor 2.0 (http://tender.selangor.gov.my) dengan bayaran sebanyak RM 10.00 (RINGGIT MALAYSIA SEPULUH SAHAJA).
Dokumen sebut harga yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR sebelum jam 12.00 tengah hari pada 23 Ogos 2021 (ISNIN). Dokumen boleh dihantar melalui serahan tangan ke dalam peti sebut harga atau secara penghantaran menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier. Bagi penghantaran secara serahan tangan ke dalam peti sebut harga, Petender perlu membuat janji temu terlebih dahulu dengan Bahagian Pembangunan di talian 03-60641026. Jika sebut harga dihantar melalui perkhidmatan pos berdaftar/ kurier, Petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba ke Bahagian Pembangunan sebelum atau pada 24 Ogos 2021 (SELASA) selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan serahan dokumen sebut harga melalui mana-mana kaedah yang telah dinyatakan di atas tidak akan dipertimbangkan.
Sebarang pertanyaan, sila hubungi talian 03-60641026. Sekian, terima kasih.
Saya yang menjalankan amanah,
.....................................................
MAZALAN BIN ZAINUDDIN
b.p Pegawai Daerah
Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN
DAN CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis |
---|
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |