Cetak
PDHS (PEMB) 32/2021

CADANGAN MENAIKTARAF DAN MEMBAIKPULIH GALERI SEJARAH & GALERI SENI KUALA KUBU BHARU SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN DI BANGUNAN JKR 111, JALAN SYED MASHOR, MUKIM KUALA KUBU BHARU, HULU SELANGOR, SELANGOR

Pegawai Bertanggungjawab
Nama Nor Hazwani Binti Mohd Razali
E-mel hazwanirazali@selangor.gov.my
No. Tel 0360641026
Jabatan pdths
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Pejabat Daerah Hulu Selangor
No. Sebut Harga PDHS (PEMB) 32/2021
Tarikh Iklan 16 Aug 2021 - 24 Aug 2021
Tarikh Jual 17 Aug 2021 - 24 Aug 2021
Tarikh Tutup 24 Aug 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar BAHAGIAN PEMBANGUNAN,PEJABAT DAERAH/TANAH HULU SELANGOR,JALAN BUKIT KERAJAAN
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Syarikat Dibawah Daerah Sahaja    HULU SELANGOR SAHAJA
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

Tawaran adalah dipelawa kepada kontraktor-kontraktor daerah Hulu Selangor yang berdaftar serta mempunyai sijil daripada Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN), Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (LPIPM (CIDB)), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK), Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PKK) dan Sijil Taraf Bumiputera (STB) yang masih sah tempoh bagi menyertai sebut harga seperti yang berikut:

Mulai 17 Ogos 2021 (SELASA) hingga 24 Ogos 2021 (SELASA), dokumen sebut harga boleh diperoleh dengan cara pembelian secara dalam talian dan dimuat turun melalui Sistem Tender Online Selangor 2.0 (http://tender.selangor.gov.my) dengan bayaran sebanyak RM 10.00 (RINGGIT MALAYSIA SEPULUH SAHAJA).

 

Dokumen sebut harga yang lengkap diisi hendaklah dihantar ke alamat BAHAGIAN PEMBANGUNAN, PEJABAT DAERAH / TANAH HULU SELANGOR, JALAN BUKIT KERAJAAN, 44000 KUALA KUBU BHARU, SELANGOR sebelum jam 12.00 tengah hari pada 23 Ogos 2021 (ISNIN). Dokumen boleh dihantar melalui serahan tangan ke dalam peti sebut harga atau secara penghantaran menggunakan perkhidmatan pos berdaftar/ kurier. Bagi penghantaran secara serahan tangan ke dalam peti sebut harga,  Petender perlu membuat janji temu terlebih dahulu dengan Bahagian Pembangunan di talian 03-60641026. Jika sebut harga dihantar melalui perkhidmatan pos berdaftar/ kurier, Petender hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba ke Bahagian Pembangunan sebelum atau pada 24 Ogos 2021 (SELASA) selewat-lewatnya pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan serahan dokumen sebut harga melalui mana-mana kaedah yang telah dinyatakan di atas tidak akan dipertimbangkan.

 

Sebarang pertanyaan, sila hubungi talian 03-60641026. Sekian, terima kasih.

 

Saya yang menjalankan amanah,

 

 

.....................................................

MAZALAN BIN ZAINUDDIN

b.p Pegawai Daerah

Pejabat Daerah / Tanah Hulu Selangor

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB B24 KERJA PENYENGGARAAN BANGUNAN

DAN

CE01 PEMBINAAN JALAN DAN PAVMEN

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian