Cetak
42/2021

KERJA-KERJA SENGGARAAN ELEKTRIK DI KUARTERS JKRSB LORONG PEGAWAI DAN STOR JKRSB LADANG AIR MANIS, DAERAH SABAK BERNAM, SELANGOR DARUL EHSAN

Pegawai Bertanggungjawab
Nama NORJANATON BINTI SARPAN
E-mel luvillahi@gmail.com
No. Tel 03-32242581
Jabatan JKR SABAK BERNAM
Tarikh Tajuk  
Tiada makluman / ralat

Maklumat Sebut Harga

Petender Jabatan Kerja Raya Sabak Bernam
No. Sebut Harga 42/2021
Tarikh Iklan 7 Sep 2021 - 15 Sep 2021
Tarikh Jual 7 Sep 2021 - 13 Sep 2021
Tarikh Tutup 14 Sep 2021
Masa Tutup 12:00 PM
Tempat Hantar UNIT UKUR BAHAN,
JKR SABAK BERNAM,
45300 SUNGAI BESAR.
Kebenaran Khas
Syarikat Bumiputera Sahaja
Harga Dokumen RM 10.00

Syarat Sebut Harga

1) Sebutharga adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB)     memegang Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dalam Gred G1/G2/G3, Kategori ME  Pengkhususan E04 &     E11, dan Sijil Taraf Bumiputera (STB) dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) SERTA Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) pendaftaran      syarikat beralamat di NEGERI SELANGOR sahaja yang dibenarkan untuk membeli dokumen sebutharga.

2)Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.

3) Dokumen Sebutharga boleh didapati bermula dari Tarikh 07hb September 2021 sehingga 13hb September 2021 secara ONLINE SAHAJA di laman     Web     Sistem     Tender Online  Selangor 2.0 https://tender.selangor.my. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RINGGIT MALAYSIA SEPULUH     SAHAJA (RM     10.00)     melalui kemudahan Kad Kredit Visa, Master Kad dan FPX.  Tiada taklimat danlawatan tapak diadakan. KEBENARAN KHAS tidak     dibenarkan.

4) Dokumen yang telah dimuat turun hendaklah dibukukan dan senarai lampiran yang perlu disertakan hendaklah mematuhi sepertimana yang     terdapat     dalam senarai semakan.

5) Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan hendaklah mencatit No. Rujukan Sebutharga     di sebelah penjuru kiri sampul tersebut. Dokumen hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tawaran Sebutharga di pejabat JKR Sabak Bernam tidak lewat     dari jam 12.00 tengah hari pada 14hb September 2021(TarikhTutup).

6) Sekiranya serahan tangantidak dapat dilakukan, Dokumen Sebutharga hendaklah dihantar dengan menggunakan POS BERDAFTAR/ KURIER,     Kontraktor/Pembekal hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada Tarikh Tutup     sebutharga yang ditetapkan selewat-lewatnya sebelum atau pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan     tersebuttidak akan dilayan.

Kod-Kod Bidang

Gred CIDB
  • (G1) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM200,000.00
  • (G2) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM500,000.00
  • (G3) KEUPAYAAN TIDAK MELEBIHI RM1,000,000.00
Bidang Pengkhususan CIDB E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH

DAN

E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL

Dokumen Meja Terkawal

Nama Saiz Jenis  
Senarai Kuantiti BQ 60.63 kB application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document Muat Turun
Dokumen Meja Sebutharga 1.33 MB application/CDFV2 Muat Turun
BAHAGIAN / SEKSYEN / UNIT:
1. Nama Pembekal
2. Jenis Bekalan
3. Alamat Pembekal
4. Nama Perolehan
5. Kuantiti
6. Jumlah Kos (RM)
7. Tarikh Perolehan
Bil. Kriteria Penilaian Skala Ulasan
5 4 3 2 1
1. Tindakan terhadap maklum balas / permintaan
2. Harga yang berpatutan
3. Kuantiti menepati Pesanan Tempatan (LO)
4. Kualiti produk / perkhidmatan /kerja
5. Penghantaran mengikut jadual
6. Kerjasama yang diberikan
Jumlah Markah :   00 / 30 x 100 =

Cadangan Pegawai Penilaian

Ulasan

Senarai Prestasi Syarikat

Bil. Tarikh Penilai Keseluruhan Markah Tindakan
Tiada rekod penilaian