KERJA-KERJA SENGGARAAN ELEKTRIK DI KUARTERS JKRSB LORONG PEGAWAI DAN STOR JKRSB LADANG AIR MANIS, DAERAH SABAK BERNAM, SELANGOR DARUL EHSAN
Pegawai Bertanggungjawab | |
---|---|
Nama | NORJANATON BINTI SARPAN |
E-mel | norjanaton@jkr.gov.my |
No. Tel | 03-32242581 |
Jabatan | BHGN. UKUR BAHAN, JKR SABAK BERNAM |
Tarikh | Tajuk | |
---|---|---|
Tiada makluman / ralat |
Maklumat Sebut Harga
Petender | Jabatan Kerja Raya Sabak Bernam |
---|---|
No. Sebut Harga | 42/2021 |
Tarikh Iklan | 7 Sep 2021 - 15 Sep 2021 |
Tarikh Jual | 7 Sep 2021 - 13 Sep 2021 |
Tarikh Tutup | 14 Sep 2021 |
Masa Tutup | 12:00 PM |
Tempat Hantar |
UNIT UKUR BAHAN, JKR SABAK BERNAM, 45300 SUNGAI BESAR. |
Kebenaran Khas | |
Syarikat Bumiputera Sahaja | |
Harga Dokumen | RM 10.00 |
Syarat Sebut Harga
1) Sebutharga adalah dipelawa kepada Kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) memegang Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK), Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) dalam Gred G1/G2/G3, Kategori ME Pengkhususan E04 & E11, dan Sijil Taraf Bumiputera (STB) dengan Pusat Khidmat Kontraktor (PKK) SERTA Unit Perancang Ekonomi Negeri Selangor (UPEN) pendaftaran syarikat beralamat di NEGERI SELANGOR sahaja yang dibenarkan untuk membeli dokumen sebutharga.
2)Sila pastikan MAKLUMAT SYARIKAT (nombor telefon yang boleh dihubungi dan email) di dalam Sistem Tender Online Selangor 2.0 DIKEMASKINI.
3) Dokumen Sebutharga boleh didapati bermula dari Tarikh 07hb September 2021 sehingga 13hb September 2021 secara ONLINE SAHAJA di laman Web Sistem Tender Online Selangor 2.0 https://tender.selangor.my. Bayaran yang dikenakan adalah sebanyak RINGGIT MALAYSIA SEPULUH SAHAJA (RM 10.00) melalui kemudahan Kad Kredit Visa, Master Kad dan FPX. Tiada taklimat danlawatan tapak diadakan. KEBENARAN KHAS tidak dibenarkan.
4) Dokumen yang telah dimuat turun hendaklah dibukukan dan senarai lampiran yang perlu disertakan hendaklah mematuhi sepertimana yang terdapat dalam senarai semakan.
5) Sebutharga yang telah diisi dengan lengkap hendaklah dimasukkan ke dalam sampul surat berlakri dan hendaklah mencatit No. Rujukan Sebutharga di sebelah penjuru kiri sampul tersebut. Dokumen hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tawaran Sebutharga di pejabat JKR Sabak Bernam tidak lewat dari jam 12.00 tengah hari pada 14hb September 2021(TarikhTutup).
6) Sekiranya serahan tangantidak dapat dilakukan, Dokumen Sebutharga hendaklah dihantar dengan menggunakan POS BERDAFTAR/ KURIER, Kontraktor/Pembekal hendaklah memastikan dokumen tersebut selamat tiba pada alamat yang telah ditetapkan sebelum atau pada Tarikh Tutup sebutharga yang ditetapkan selewat-lewatnya sebelum atau pada pukul 12.00 tengah hari. Sebarang kelewatan yang timbul dalam urusan tersebuttidak akan dilayan.
Kod-Kod Bidang
Gred CIDB |
|
---|---|
Bidang Pengkhususan CIDB |
E04 PEMASANGAN VOLTAN RENDAH
DAN E11 KERJA-KERJA AM ELEKTRIKAL |
Dokumen Meja Terkawal
Nama | Saiz | Jenis | |
---|---|---|---|
Senarai Kuantiti BQ | 60.63 kB | application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document | Muat Turun |
Dokumen Meja Sebutharga | 1.33 MB | application/CDFV2 | Muat Turun |
Senarai Prestasi Syarikat
Bil. | Tarikh | Penilai | Keseluruhan Markah | Tindakan |
---|---|---|---|---|
Tiada rekod penilaian |